Ignoro Iste schreef:Berend72 schreef:Uiteraard kan Kees van Kooten niet ontbreken... Ik heb nog niet alles doorgebladerd, dus misschien is ie al langsgeweest, maar deze oproep voor pijprokers is wel erg grappig...
Het balancerende pijproken zal vast ook wel te vinden zijn op youtube...
Kijk eens naar mijn avatar: Kees van Kooten als ir. E. Oosting.Immler schreef:van Kooten kan nooit te vaak langskomen.
Kijk eens naar mijn forumnaam: een anagram van ir. E. Oosting.
Vauen klopt, ik ben benieuwd of iemand zijn tabak reeks al eens geprobeerd heeft.En niet te vergeten Horst Lichter duitse kok en pijp roker die ook pijpen gemaakt heeft in samenwerking met vauen meen ik.
Vooral dat klappen tijdens het bakken vind ik vreemd... Komt die biefstuk uit eindelijk als gebakken schoenzool uit de pan, heb je spijt dat je geklapt hebt, en ongedaan maken lijkt me lastigImmler schreef:Vauen klopt, ik ben benieuwd of iemand zijn tabak reeks al eens geprobeerd heeft.En niet te vergeten Horst Lichter duitse kok en pijp roker die ook pijpen gemaakt heeft in samenwerking met vauen meen ik.
Toch opmerkelijk, de populariteit van die Duitse kookshows waar het publiek gemiddeld 1x per minuut gaat klappen als een chefkok een
biefstuk bakt. (rare jongens die Duitsers)
Uit 2006? de jongens zijn nu 16 en zeker wel pijpwaardig.Jos schreef:Toekomstige beroemde pijprokers?
Een foto uit NRC Handelsblad Lux omdat ik hem zo leuk vind.
Floris en Jonas (beiden 10) 'roken' in 2006 een rietpluimpje in Estland.
Fantastisch!pipealicious schreef:
vond net een filmpje van stevie ray vaughan, live in concert, met een pijp!