Gladde uitvoering, "as always" met de lente-modellen en de jaarpijpen.
Hmm, zijn het enkel E, D, B, of A grades?Winslow Collector schreef:En tóch ga ik hem bestellen.![]()
Gladde uitvoering, "as always" met de lente-modellen en de jaarpijpen.
Hallo Generaal,Generaal schreef:Hmm, zijn het enkel E, D, B, of A grades?
Zoals gesteld roken ze allemaal goed, Generaal. Het is de *hobby / *passie / *voorliefde voor een mooie grain / *absolute geschiftheid (* = doorhalen wat niet van toepassing is) om meer geld neer te tellen voor een Grade C en hoger.Generaal schreef:Bedankt WC voor je vakkundige uitleg, wat betreft de grades in deze.
Momenteel heb ik er 2, 'n crown straigt en 'n E grade, appelmodel met 'n licht gebogen roer.
Maar ze bevallen beide uitstekend, wel merk ik dat de E grade aan gewicht wel 'n stukje zwaarder valt dan de crown.
TouchéJos schreef:Drie stuks maar? We hadden MM hoger ingeschat, minstens een dozijn
magicmarcello schreef:TouchéJos schreef:Drie stuks maar? We hadden MM hoger ingeschat, minstens een dozijn![]()
Beste Jos, vergeef me maar ik ben zwaar op mijn hoede voor de verleidingskunsten van deze Deense Schoonheden!
...die hebben een reputatie, ai...
Daar krijg ik het toch wel heel warm van en dan druk ik mezelf bescheiden uit.
Sinds het een ware overlevingskunst is om een zware aanval van het PKZ-virus te boven te komen ben ik blij dat ik het er heelhuids vanaf breng met slechts 3 om de smaak voorzichtig te pakken te krijgen, zoiets als een amuse zachtjes naar binnen werken voordat het 7 gangen diner start.
Waar dit toe gaat leiden? Geen idee, waarschijnlijk een dikke ZEN in zelfbeheersing...
Afin, heb de rubriek 'show hier je nieuwe aanwinsten' net even geupdeet, nu ook hier plaatjes, de foto's van Alvader zijn nog fraaier (zie marktplaats voor pijpen).
Kga eerst even wat schilderen in de toko, things to do, juffrouw Magic komt straks ook nog ff inspecteren...![]()
Tonight's the Night...
Dan ga ik aan de swing met deze fraaie Deense!
...ik zei toch, ben voorzichtig aan het proeven, dit is slechts een amuse voordat het 7 gangen diner begint...Bommel schreef:Ai,ai, weer een die gevallen is voor Deense schoonheden van Winslow.
Veel plezier er mee, maar pas op.........dit is niet je laatste.
...ik wel, moest ook wel, tis m'n eerste Winslow, dat is een soort van heilige ontmaagding...Alvader schreef:Fijn om te horen dat ze aan je verwachtingen voldoet.![]()
@ Nekker: sorry was vergeten te posten dat op het verkooptopic een slotje mocht, maar ik kon ook niet helder meer denken met die warmte van de afgelopen dagen.
En niet te vergeten 'Show your Winslow'lestat schreef:topic 'nieuwe aanwinsten'
Daar is niks over gelogen, bijna voor niks.Jos schreef:En bovendien echt een koopje...