Apart topicje, en dan na elke rookbeurt een foto?Immler schreef:Ik hoop dat je met foto's het verkleuringsproces een beetje vastlegt,
Fraai exemplaar.

Apart topicje, en dan na elke rookbeurt een foto?Immler schreef:Ik hoop dat je met foto's het verkleuringsproces een beetje vastlegt,
Fraai exemplaar.
Luys schreef:Apart topicje, en dan na elke rookbeurt een foto?Immler schreef:Ik hoop dat je met foto's het verkleuringsproces een beetje vastlegt,
Fraai exemplaar.
Naar Finland, Nekker. Mijn schoonfamilie woont daar en onze oudste zoon verbijft er nu 4 weken.Nekker schreef:Das weeral is schoon gerief, veel geluk ermee! Naar waar ga je op reis?
Speciaal dan voor Heer Immler nog de 2 foto's die Paul (Haddocks) zelf heeft gemaakt van dit E-type en omdat ik haar zelf ook zo schitterend vind...Immler schreef:De linker is niet echt mijn smaak. De rechter vind ik schitterend.
Gefeliciteerd met je aanschaf MM
Wow, schitterend ding inderdaad! Ook erg mooi, die 'punten' bij het mondstuk, zeer fraai en doordacht vormgegeven!Pieter schreef:Werkelijk een van mijn mooiste pijpen is de Savinelli 2000:
Hoort officieel niet bij de jaarpijpen-collectie van Savinelli, was speciaal voor het millennium, maar toch.
Vermoed dat ze het gevoel krijgen dat ze wat in te halen hebben als ze de verzamelingen van oudgedienden zienjanneman schreef:Met meer actieve leden gaat het hier inderdaad wel heel erg hard soms![]()