GideonT

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Plaats reactie
GideonT

GideonT

Bericht door GideonT »

Na wat rondsnuiven hier op aanraden van een vriend (die zich overigens nog niet heeft geregistreerd) hier veel interessants gezien. En nu na het aanmelden dus de kans om mijzelf even voor te stellen.

Ik ben Gideon, student van beroep, voor zover je dat een beroep mag noemen natuurlijk. Woon in het mooie Enschede en rook nu ongeveer 1 jaar pijp. Ik ben begonnen met een molina eco brown, deze werd mij door weer een andere pijprokende vriend aangeraden als prima pijp voor een zeer lage prijs. Tot op heden rook ik deze ook met genoegen. Komt misschien omdat ik nog geen andere pijpen meermaals heb gerookt aangezien dit de enige in mijn collectie is. Ik heb al hier en daar wat tabakken geprobeerd en heb net een bestelling geplaatst voor patersons nutty cut en de summerset, ik las hier over op het forum en ze werden aangeprezen als goede (zoete) tabakken en ik wil graag eens wat anders proberen dan sail, friesche heerenbaai of erinmore flakes. Hoewel erinmore flakes mij ook goed bevalt moet ik eerlijk toegeven, komt waarschijnlijk doordat ik 9mm filter rook dat ik niet zo veel last heb van de scherpte. Wel herken ik het vele aansteken maar dat neem ik voor lief.

Ik zal hier nog veel rondneuzen, vooral op de tabakafdeling om ook mijn mening te delen als jonge (21 jaar) pijproker en zal ook zeker mijn pijprokende vrienden aanraden hier een kijkje te nemen. Tot slot nog een vraag die misschien niet helemaal in dit topic hoort maar heeft iemand al een goede tabakszaak in Enschede en omgeving kunnen vinden? Ik zoek hier al een goede tijd naar maar meer als amphora (wat mij niet zo smaakt) en sail (al beter maar blijft een 'simpele' tabak) heb ik hier nog niet kunnen vinden.
Pipum potestas est

metaltommy

Re: GideonT

Bericht door metaltommy »

welkom !
Groet,
Tom

Nekker
Erelid

Bericht door Nekker »

Een hartelijk welkom hier, van een vliegende start gesproken! :wink: Laat je niet tegenhouden vanwege je leeftijd, ik ben zelf even oud als jij.

Om op je vraag te antwoorden over een winkel in de buurt, kijk eens op dit onderdeel van het forum: http://pijprokersforum.nl/viewforum.php?f=51 , zeker niet alle zaken staan er tussen. Maar degene die er tussen staan, zijn goedgekeurd door leden op dit forum.
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

magicmarcello

Bericht door magicmarcello »

Welkom! :D
;p
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

lestat

Bericht door lestat »

welkom
Op dit forum zitten wel meer jongen mensen die pijp roken. Dus laat die mening maar komen
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Hartelijk welkom.

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Hartelijk welkom hier, veel plezier !
Afbeelding

Wallace

Bericht door Wallace »

Van harte welkom :mrgreen:
De definitie van "niets": een pijp zonder steel, waarvan de kop ontbreekt.

diego

Bericht door diego »

en nog een hartelijk welkom :-?
savinelli,winslow,bigben,dirk claessen
greetz diego

jarnogab

Bericht door jarnogab »

Hartelijk welkom!
Groeten,
jarnogab

Burrey

Bericht door Burrey »

Een warm welkom!

GideonT

Bericht door GideonT »

Nekker schreef:Een hartelijk welkom hier, van een vliegende start gesproken! :wink: Laat je niet tegenhouden vanwege je leeftijd, ik ben zelf even oud als jij.

Om op je vraag te antwoorden over een winkel in de buurt, kijk eens op dit onderdeel van het forum: http://pijprokersforum.nl/viewforum.php?f=51 , zeker niet alle zaken staan er tussen. Maar degene die er tussen staan, zijn goedgekeurd door leden op dit forum.
Ik had daar inderdaad al even gekeken maar heb niks in uberhaupt overijssel kunnen vinden, daarom mijn hoop dat iemand er wel een weet maar nog niet heeft toegevoegd. Zo niet dan blijven we gewoon zoeken en eventueel via internet bestellen want roken dat zullen we :-?
Pipum potestas est

St Patrick

Bericht door St Patrick »

Welkom hier op dit mooie en leerzame forum. Fijne tabaksreis gewenst...
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Bommel

Bericht door Bommel »

En weer een welkom.
Afbeelding

kiske

Bericht door kiske »

nog 'n welkom!

Generaal

Bericht door Generaal »

Welkom geheten, enjoy the club my friend!
De enige reis waar de reis mooier is dan de bestemming, is de levensreis.
Time is money, but with hobby you need them both.

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

GideonT schreef:
Nekker schreef:Een hartelijk welkom hier, van een vliegende start gesproken! :wink: Laat je niet tegenhouden vanwege je leeftijd, ik ben zelf even oud als jij.

Ik had daar inderdaad al even gekeken maar heb niks in uberhaupt overijssel kunnen vinden, daarom mijn hoop dat iemand er wel een weet maar nog niet heeft toegevoegd. Zo niet dan blijven we gewoon zoeken en eventueel via internet bestellen want roken dat zullen we :-?
Welkom! Misschien de moeite om eens een excursie naar Schimmel in Zutphen te maken? Is weliswaar 70 km verderop, maar dan heb je ook wel wat aan keuze.

janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

En nog een hartelijk welkom, GideonT!
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

Whitesnake

Bericht door Whitesnake »

Welkom!

dewitte

Bericht door dewitte »

Welgekomen Gideon, en veel lees en leergenot op dit prachtige forum.

GideonT

Bericht door GideonT »

Wowbagger schreef:
GideonT schreef:

Welkom! Misschien de moeite om eens een excursie naar Schimmel in Zutphen te maken? Is weliswaar 70 km verderop, maar dan heb je ook wel wat aan keuze.
Dat is geen gek idee, zeker als je bedenkt dat ik in het weekend gratis met het ov ga, met dank aan mijn studentenov. Heb je toevallig een adres voor mij?
Pipum potestas est

magicmarcello

In de hoofdrubriek Algemeen even onder detaillisten kijken in je provincie :wink:
;p
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

GideonT

Bericht door GideonT »

magicmarcello schreef:In de hoofdrubriek Algemeen even onder detaillisten kijken in je provincie :wink:
;p

Daar stond dus niks :(

of ik moet beter kijken, maar ik zag niks.
Pipum potestas est

magicmarcello

GideonT schreef:
magicmarcello schreef:In de hoofdrubriek Algemeen even onder detaillisten kijken in je provincie :wink:
;p

Provincie Gelderland, Zutphen, onderaan, willem Schimmel... :shock: :shock: :shock:
;p
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

GideonT

Bericht door GideonT »

magicmarcello schreef:
GideonT schreef:
;p

Provincie Gelderland, Zutphen, onderaan, willem Schimmel... :shock: :shock: :shock:
;p
Ah natuurlijk, dat is niet meer overijssel, soms zien mijn ogen wel maar ben ik toch blind :idea:
Pipum potestas est

Marc Den Haag

Bericht door Marc Den Haag »

Een opgewekte welkomstgroet! :P

Plaats reactie