Misschien ze voortaan allemaal maar mee nemen

Ik zie het al voor me als WC enkele dagen van huis ga......met een pijpensleurhut achter de auto.bullek schreef:Dat heb ik bijvoorbeeld als ik een dag of een weekend van huis ga, ik kies een aantal pijpen en wat tabak uit om mee te nemen, maar als ik dan later aan de pijp toekom heb ik steevast niet de pijp bij me die ik zou willen roken.
Herkenbaar Janneman, daarom ga ik dicht in de buurt van mijn collectie zitten als ik een leesavond heb.janneman schreef: Ik kan geen pijpen vooruit kiezen, en toch blijf ik het steeds weer proberen.
...dat ding moet verrekte lang zijn dan.., wreed...Bommel schreef:Ik zie het al voor me als WC enkele dagen van huis ga......met een pijpensleurhut achter de auto.bullek schreef:Dat heb ik bijvoorbeeld als ik een dag of een weekend van huis ga, ik kies een aantal pijpen en wat tabak uit om mee te nemen, maar als ik dan later aan de pijp toekom heb ik steevast niet de pijp bij me die ik zou willen roken.
Uhm, is dat de bedoeling, heb je daar een doel mee voor ogen?berry67 schreef:Mijn rituelen zijn er nogal veel, maar de (on)belangrijkste zijn:
- Ik gooi nooit blikjes weg. Nooit.
...aha, een collega tovenaar (maar dat wisten we al door die 6e vinger), deze truuk ken ik nog niet, lege blikken laten voortplanten...janneman schreef:Ik heb geen idee van het aantal. Ik heb in huis zo een aantal van die plekken waar de lege blikken zich terugtrekken en ongestoord voortplanten (dat laatste vermoed ik alleen maar, ik zie het nooit gebeuren). De hoeken van vensterbanken waar de gordijnen voor hangen, onder verwarmingsradiatoren, achter in mijn grote kast, dat zijn zo van die plekken die zich langzaam vullen...