Daarvan zijn er 2 die het niet zo goed doen (wel nog groeien, maar duidelijk achterblijven), en de overige 11 groeien prima. Het grootste blad is ondertussen al een lengte van een 15cm denk ik. Al wacht ik nog op het omhoog schieten van de plant...
In elk geval, momenteel staan ze verspreid over 2 bloempotten en een bak van 65L, en ben ik de tuin aan het voorbereiden.
Tot vorige week stond er op het stuk dat ik wil gebruiken, een stuk van zo'n 10m², onkruid tot ruim een meter hoog, en een hazelaar of 3, elk zo'n 4m hoog.
Het voorbije weekend en vandaag er eens stevig ingehakt, en dit is het resultaat tot nog toe:
Een muur die we nog nooit gezien hadden, rechts de restanten van de hazelaar:

Een berg takken en onkruid van 3*3m en ruim 1m hoog:

En nog wel wat werk voor de boeg:

Aankomend weekend de takken naar het containerpark brengen, de rest van het onkruid zo goed als gaat verwijderen, en enkele honderden liters goede grond bijvoegen. We hebben hier namelijk maar 15-20cm goede grond en daaronder pure klei. Vandaar ook dat het nu nogal hobbelig is, op de plaatsen waar ik een plant wil gaan zetten heb ik alvast een put voorzien om wat extra goede grond te hebben...
Foto's van de plantjes volgen in de komende dagen