Da's een cadeautje van Vaune en zat bij de filters.Jos schreef:Ook een mooi doosje links vooraan Bommel. Met die twee gekruiste pijpen op het deksel. Wat is dat?
Het is een soort reisdoosje voor de filters en er kunnen wel 10 stuks in.
Da's een cadeautje van Vaune en zat bij de filters.Jos schreef:Ook een mooi doosje links vooraan Bommel. Met die twee gekruiste pijpen op het deksel. Wat is dat?
Bommel ik zie dat het pijpenstoeltje dat je hebt gekocht, het type is dat ik al lang zelf zoek. Door ze op de foto's van Janneman te zien ben ik van dit type gaan houden. Echter was ik ervan overtuigd dat het een antiek ding was... Nu blijkt het nog te koop te zijn bij Schimmel?
Dat is idd een echte pijpestoel... Wat ik op de foto in multiballs bericht zie is een sauskom volgens mijGeneraal schreef:Tja, het werd me duidelijk, na 't posten, maar je weet maar nooit, rookmuts, rookjas, rookglas, rookhout en dan 'n pijpenstoel!
Dacht al aan 'n confortabel zitje dat je onderweg open kon slaan en met 'n genietende blik 'n uur kon op vertoeven om je pijp tot op de bodem leeg te roken! (Van die festival stoelen waar je links en rechts 'n 50cl blik in kan pleuren!)
Tijdens de meeting in Zutphen heb ik deze gekocht met een leuke korting.Nekker schreef:Bommel ik zie dat het pijpenstoeltje dat je hebt gekocht, het type is dat ik al lang zelf zoek. Door ze op de foto's van Janneman te zien ben ik van dit type gaan houden. Echter was ik ervan overtuigd dat het een antiek ding was... Nu blijkt het nog te koop te zijn bij Schimmel?
kan op twee manier, vlak onder het kader waar in je de tekst typt om te reageren staat: ° add image to post. Als je daarop klikt kan je een foto uploaden.Geloof schreef:Ook ik heb sinds afgelopen week weer een nieuwe aanwinst.
Heeft niet met roken te maken, maar het heeft wel 90 pijpen en ik ben er heel erg blij mee.
Weet echter niet hoe ik hier een foto moet aan toevoegen, dus als jullie nieuwschierig zijn naar wat het is, dan is enige hulp nodig.
90 pijpen? Ehm, een klein kerkorgel?Geloof schreef:Ook ik heb sinds afgelopen week weer een nieuwe aanwinst.
Heeft niet met roken te maken, maar het heeft wel 90 pijpen en ik ben er heel erg blij mee.
Weet echter niet hoe ik hier een foto moet aan toevoegen, dus als jullie nieuwschierig zijn naar wat het is, dan is enige hulp nodig.