het enige wat ik zou willen toevoegen is..dat ie wel moet branden!!!

Tijdens de dik 4 uur durende autorit kunnen we genoeg weg paffenSt Patrick schreef:Ik zie net dat ik naar Duistland moet rijden... Ppffff wat een heerlijke opgave...
Pijp roken verplicht Arno...![]()
![]()
![]()
PS Vergeet je oordoppen niet...![]()
Arno schreef:Tijdens de dik 4 uur durende autorit kunnen we genoeg weg paffen
p.s. Natuurlijk niet! Bovendien hebben we ieder lekker een aparte slaapkamer. Das werde ja gut maffen ja!
Dat zal de associatie met Duitsland wel zijnbelphegor schreef:Arno schreef:Tijdens de dik 4 uur durende autorit kunnen we genoeg weg paffen
p.s. Natuurlijk niet! Bovendien hebben we ieder lekker een aparte slaapkamer. Das werde ja gut maffen ja!
Las ik toch bijna een O bij maffen.
robvoorburg schreef:Veel plezier, denk dat je een hoop gaat opsteken!
zo moeilijk kan da nie zijn he... :Generaal schreef:Nu nog het moffrikaans instuderen voor de finesse..
Moeten we je naaien? (to sew= naaien, als in met naald en draad) Dat is dan bij deze gebeurdPaasei schreef:zo moeilijk kan da nie zijn he... :Generaal schreef:Nu nog het moffrikaans instuderen voor de finesse..
(kweetet, kweetet, helemaal off topic... sew me![]()
)
Matennaaier!Massis schreef:Moeten we je naaien? (to sew= naaien, als in met naald en draad) Dat is dan bij deze gebeurdPaasei schreef:zo moeilijk kan da nie zijn he... :Generaal schreef:Nu nog het moffrikaans instuderen voor de finesse..
(kweetet, kweetet, helemaal off topic... sew me![]()
)
Laat ander geen steek vallen.Bart Iron schreef:Zit 'm nou niet op te naaien.
Euh, 'een nieuwe dij'? Nee dankjewel, de mijne doen het nog! (als dat geen dijenkletser isBart Iron schreef:Was daar niet zo'n Fries liedje van: Een naaie daai?
Heb je een nieuwe di j?Luys schreef:Euh, 'een nieuwe dij'? Nee dankjewel, de mijne doen het nog! (als dat geen dijenkletser isBart Iron schreef:Was daar niet zo'n Fries liedje van: Een naaie daai?)