Nou ja, vrijelijk beschikbaar.. Je moet er wel speciaal naar vragenrobvoorburg schreef:Jemig de pemig Arno! Wat een verrassing dat er zoiets nog
vrijelijk beschikbaar is.
Vertel eens wat over zijn winkel, onder andere aanbod aan pijpen
en welke merken, ook meerschuim?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee..
 Ik kwam naar de winkel voor de tabakken en heb 0,0 aandacht aan de rest besteed.. Ik wilde op zich nog wel maar toen we eenmaal waren uitgekletst over tabakken kwam mijn vriendin weer aangelopen (die was wijselijk al naar de nabij gelegen boekhandel gelopen) en gingen we naar huis. Wel vroeg hij nog welke pijpen ik zoal had en daarop antwoordde hij dat hij 5000 (!?) pijpen op voorraad had liggen. Volgens mij heb ik dit verkeerd verstaan..
 Ik kwam naar de winkel voor de tabakken en heb 0,0 aandacht aan de rest besteed.. Ik wilde op zich nog wel maar toen we eenmaal waren uitgekletst over tabakken kwam mijn vriendin weer aangelopen (die was wijselijk al naar de nabij gelegen boekhandel gelopen) en gingen we naar huis. Wel vroeg hij nog welke pijpen ik zoal had en daarop antwoordde hij dat hij 5000 (!?) pijpen op voorraad had liggen. Volgens mij heb ik dit verkeerd verstaan.. 

om dan later weer donkerder te verkleuren zoals een 'normale' meerschuimpijp.
  om dan later weer donkerder te verkleuren zoals een 'normale' meerschuimpijp.