Verzoek van de Heer Schimmel...

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Deadl0ck

Verzoek van de Heer Schimmel...

Bericht door Deadl0ck »

Vanuit De Heer Schimmel een verzoekje,

Als u klant bent bij Heer Schimmel in Zutphen en om wat voor reden dan ook uw adres bij Heer Schimmel achterlaat, (of zelfs als u er binnen loopt) Graag even voostrellen, en ook uw PRF naam bij de N.A.W. gegevens vermelden.

Dit omdat het dan voor hem makkelijker is om eventueel via wat andere leden van het forum contact op te nemen. (Zeker omdat ik er vlak om de hoek woon bijna, en er ook genoeg andere mensen van het PRF op bezoek komen.)
Groet, Mark

St Patrick

Re: Verzoek van de Heer Schimmel...

Bericht door St Patrick »

Komt goed thanx voor de tip.... hoe bevalt de kentucky bird je eigenlijk??? Je weet dat ik hiervan nog 2 blikken heb staan he...!!!???
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

Ik zal je eerlijk zeggen dat de enige reden dat ik zelf nog geen kentucky bird heb gekocht (of voor mijn verjaren had gevraagd) is omdat ik wist dat ik via jou een blik zou krijgen. Ik moet zeggen, het jeukt elke keer wel als ik langs Schimmel kom, of er binnen sta om het mee te nemen, de sample van JarnoGab beviel erg goed! Ik had in eerste instantie een beetje een vreemd idee over de bloemblaadjes... maar het smaakte me bijzonder wel.
Groet, Mark

culann

Bericht door culann »

De Kentucky Bird is helemaal niks mis mee hoor, bloemblaadjes of wat ook, prima tabak! Straks als het weer mooi weer is, ga ik als (voornamelijk) niet zoet roker zeker weer deze in huis halen!

St Patrick

Deadl0ck schreef:Ik zal je eerlijk zeggen dat de enige reden dat ik zelf nog geen kentucky bird heb gekocht (of voor mijn verjaren had gevraagd) is omdat ik wist dat ik via jou een blik zou krijgen. Ik moet zeggen, het jeukt elke keer wel als ik langs Schimmel kom, of er binnen sta om het mee te nemen, de sample van JarnoGab beviel erg goed! Ik had in eerste instantie een beetje een vreemd idee over de bloemblaadjes... maar het smaakte me bijzonder wel.
Kan je wachten tot 3 juni, of zal ik ze opsturen???? Ik hoor het graag van je.

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

culann schreef:De Kentucky Bird is helemaal niks mis mee hoor, bloemblaadjes of wat ook, prima tabak! Straks als het weer mooi weer is, ga ik als (voornamelijk) niet zoet roker zeker weer deze in huis halen!
Yup! Ook voor deze niet-zoetroker is 's zomers een Kentucky Bird niet te versmaden!
Afbeelding

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

St Patrick schreef:
Deadl0ck schreef:Ik zal je eerlijk zeggen dat de enige reden dat ik zelf nog geen kentucky bird heb gekocht (of voor mijn verjaren had gevraagd) is omdat ik wist dat ik via jou een blik zou krijgen. Ik moet zeggen, het jeukt elke keer wel als ik langs Schimmel kom, of er binnen sta om het mee te nemen, de sample van JarnoGab beviel erg goed! Ik had in eerste instantie een beetje een vreemd idee over de bloemblaadjes... maar het smaakte me bijzonder wel.
Kan je wachten tot 3 juni, of zal ik ze opsturen???? Ik hoor het graag van je.
Met nog 4 dichte pouches, een open McBaren Cube, blik Golden blend, Troost Slices, en een pouch Danske Blue, ook nog 2 samples van Heer Bommel en binnenkort nog meer samples van Alvader, denk ik dat ik nog wel even goed zit... buiten dat spaart dat ook weer verzendkosten uit.
Groet, Mark

St Patrick

Toppie, dan neem ik ze voor je mee 3 juni.

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck »

St Patrick schreef:Toppie, dan neem ik ze voor je mee 3 juni.
Late reactie, Helemaal top!

-edit- En weer blijkt maar eens, dat ik jong (lees: Een puber) van geest ben, zelfs met alles wat ik heb meegemaakt... Kon het niet helpen een beetje te gniffelen toen ik zag dat dit mijn post# 69 was.
Groet, Mark

Plaats reactie