Hij's leuk!Master-Fan schreef:Winslow Collector experience, bedankt voor het lijflied voor dit pijprokers forum ! Zonder de clip sluit hij helemaal aanIn de clip gebruiken ze peuken, bah
moet je bij WC zijnPieter schreef:Och, dit nummer weer... Vreselijk, vreselijk...
de ham vraag blijft dan nog steeds : mag ik hier rokenWinslow Collector schreef:WIE heeft het lef om met MIJN nickname initialen zulke baggermuziek te maken?
Tuurlijk, gewoon lekker roken.Master-Fan schreef:de ham vraag blijft dan nog steeds : mag ik hier roken![]()
deze hoort sowieso niet in het topic pijproken algemeen thuismultiballs schreef:wel leuk voor een keertje die WC exper....
maar doe mij dan deze maar,
ietsje meer humor....
Heb ff de meetlat erbij genomen en volgens m'n meting, raakt diene scooter wel niet door de voordeur!multiballs schreef:wel leuk voor een keertje die WC exper....
ietsje meer humor....
Godver, is die ook weer terug?!multiballs schreef:wel leuk voor een keertje die WC exper....
ietsje meer humor....
Nee, Luys. Hij valt langzamerhand onder de klassiekers.Luys schreef:Godver, is die ook weer terug?!multiballs schreef:wel leuk voor een keertje die WC exper....
ietsje meer humor....
![]()
Dacht dat 'ie alweer in de vergetlheid geraakt was... Jammer dat 'ie weer de kop op steekt
Toon schreef:Nee, Luys. Hij valt langzamerhand onder de klassiekers.Luys schreef:Godver, is die ook weer terug?!multiballs schreef:wel leuk voor een keertje die WC exper....
ietsje meer humor....
![]()
Dacht dat 'ie alweer in de vergetlheid geraakt was... Jammer dat 'ie weer de kop op steekt
Elk jaar verdient hij nieuwe aandacht .
Leuk; een soort kruising tussen Rowen Heze en Bertus Staigerpaip.Master-Fan schreef:Winslow Collector experience, bedankt voor het lijflied voor dit pijprokers forum ! Zonder de clip sluit hij helemaal aanIn de clip gebruiken ze peuken, bah