Neh, het fijne van nu is dat ik ook mooie lege blikjes kan neerzettenNekker schreef:Erg mooi... Indien je ook een doe-het-zelf-bui komt, zou je eventueel die kast redelijk makkelijk kunnen aanpassen naar een echte pijpenkast. De glazen steun wanden eruit en deze vervangen door zelf pijpenrekjes maken en tegen de achterwand te bevestigen.
Dat zijn jou woorden vriend, ik zie het op een manier dat jij handig bent op een andere manier. Met ontwerpen van mooie etiketten voor blikkies en het blenden van goede tabakken bijvoorbeeld...Yeeeehhaaaaa.... Ik zie je aanstaande donderdag...;PArno schreef:Neh, het fijne van nu is dat ik ook mooie lege blikjes kan neerzettenNekker schreef:Erg mooi... Indien je ook een doe-het-zelf-bui komt, zou je eventueel die kast redelijk makkelijk kunnen aanpassen naar een echte pijpenkast. De glazen steun wanden eruit en deze vervangen door zelf pijpenrekjes maken en tegen de achterwand te bevestigen.En daarbij komt, en St Patrick kan dat beamen, ik heb 2 linkerhanden..
Yup, bijvoorbeeld een mooie VandaahlVandaahl schreef:Mooie kast Arno! Daar kan nog heel wat meer in!
+1janneman schreef:Kringloop rules!
Geweldig he? Als ik bedenk wat wij nu allemaal hebben van de kringloopwinkel: Wasmachine (Miele!), koelkast/vriezer, wastafelkastje, kapstok, grote spiegel, leren 3-zits bank, uitschuifbare eettafel, 4 houten stoelen met leren zitting, 4 stoeltjes voor buiten, salontafel, TV-meubel, wat serviesgoed en natuurlijk de pijpenkastNekker schreef:+1janneman schreef:Kringloop rules!, mijn vrije dagen slijt ik niet zelden in het snuffelen door de kringloopwinkels hier in de buurt. Ik waan me altijd in een oude schatkamer.
Ja leuk he, ik heb al een heel deel van De Graaff collectiedr. Watson schreef:Erg mooie kast en ook leuk om te zien dat je oude tabaksblikjes waardeert