Emielio500 schreef:Haha, bedankt voor alle leuke reacties mensen!
Ik voel me hier een stuk meer welkom dan op de meeste andere fora waar ik op zit.. Daar is het meestal zo'n dooie boel
In ieder geval lees ik een paar vragen over het boek.. nouja, daar kan ik wel even een kleine samenvatting van geven

Het zou een beetje kinderlijk kunnen klinken, maar ik was dan ook pas 14 toen ik eraan begon.
De hoofdpersoon leeft in een rustig dorpje in een vlak land van uitgestrekte heidevelden, waar hij plotseling bezocht wordt door een oude grijze man die een magiër blijkt te zijn.. Samen met een paar vrienden moet hij op reis om een leger te verzamelen om het leger van een duistere elfenmagiër te verslaan.
Dat is zo'n beetje waar alles om draait

Onderweg voegen zich er nog flink wat mensen bij het gezelschap, zo nu en dan vertrekken er weer een stel.. enzovoorts.. En het vervolg gaat over een soort vreemde wezens, de Kawura, die al eeuwen de kusten van het door mij bedachte continent teisteren waar het eerste boek zich afspeelt.. Weer trekt dezelfde hoofdpersoon er met een klein groepje mensen op uit om daar orde op zaken te stellen.. Meer verklap ik niet