word tijd voor een groepsfoto lijkt me

Je doelt toch niet op iets in de trant van de stickers waarmee onze fraaie tabaksblikken ontsiert worden he? Zo'n dikke zwarte rand, met daarin een tekst in dikke zwarte letters? Brr, volgens mij is het PRF-logo prima zo!janneman schreef:Wordt het niet tijd voor een duidelijke waarschuwing boven bij het logo? Iets in de trant van Het pijprokersforum leidt tot veel nieuwe aanwinsten?
Eheh, stuk beter zo!janneman schreef:Hmmm, leek mij een zeer terechte waarschuwing toch... (ik heb alsnog maar een een vuistvol smiley's uitgestrooid voor iemand dit te serieus neemt)
Klopt helemaal gelijk in Multiballs!multiballs schreef:mooie stanwell Alvader,
word tijd voor een groepsfoto lijkt me
Ook hier ben ik het helemaal mee eens Janneman!janneman schreef:Wordt het niet tijd voor een duidelijke waarschuwing boven bij het logo? Iets in de trant van Het pijprokersforum leidt tot veel nieuwe aanwinsten?![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi Alvader, mooi rood is nog mooier op die groene pijpsok! En het is goed te horen hoe het forum voor een rustig naar die eerste nieuwe pijp toegroeien heeft kunnen zorgen!
Zover als mijn ervaringen met Paul zijn sluit dat helemaal bij jouw mening aan, erg fijn persoon/winkel om een aankoop te doen. Staat qua online winkels nu al in de top 3!Generaal schreef:Gefeliciteerd Avader met je aanwinst!
Wens je veel rookgenot en zoals je al omschreef, Paul is 'n beste man, heb er ook al heel wat weggesleept!
Een heel fijn weekend toegewenst! En die cafe noir met lichtbruine ring is een heel mooi pijpke.Generaal schreef:Idd Alvader, gisteren ook bij Paul langs geweest voor m'n gereserveerd rookhout van Big Ben, café noir, 154 en m'n jolly roger omgeruild tegen 'n driftwood uitvoering, geen probs meer met lak die los komt en intussen de Big Ben, café noir 015 laten klaarleggen voor volgende week op te halen..
En natuurlijk kon ik weer es niet weerstaan aan tabak:
Troost special cavendish
Neptune smooth mixture
Grousemoor (Samuel Gawith's)
Uncle Louie's Rum (Mac Baren)
Peterson Sunseet Breeze
Amphore full aroma (de cherry blijkt niet in NL te verkrijgen te zijn)
'n Paar vochtsteentjes
Zo zie ik het weekend weer met vol rookgenot tegenmoet!![]()
Dank je eendrieenzestig! Idd een prachtige pijp, echter heb ik inmiddels met Paul contact gehad voor mijn Stanwell, deze begon als de kop enigzins warm werd 'te zweten' waardoor de beits begon af te geven. Met als gevolg rode vingers en handen.eendrieenzestig schreef:fraai spulleke wederom.
Alvader, ik hoop dat je net zoveel plezier van je Stanwel Statement hebt als ik van de mijne (http://www.pijprokersforum.nl/download/ ... &mode=view). Een heel fijne pijp.
Het laaste bericht wat ik vernam van Tabak Willekes in arnhem (verkoopt alléén Big Ben) is dat het wel goed kwam! Nu maar afwachten, een doorstart zou dus zeker mogelijk zijn.Generaal schreef:Idd, heb er al 2 van deze reeks, de derde ligt klaar om op te halen, ben echt te spreken over het vakmanschap en roken als de beste!!
Heeft er trouwens nog iemand iets vernomen van de Firma Gubbels en zonen?
Zou het echt, echt, dooderg vinden mochten ze niet kunnen doorstarten.