Manx pijpen werden gemaakt op" the Isle of Man" en schijnen goede meerschuimen pijpen te zijn.. Daar zal ik snel achter komen

O ja... het kleurverschil in de foto's komt omdat de eerste met flits is gemaakt en de 2de buiten.

tja.... dit is nou net 1 van de opknappers die ik zeker wil houden....antonius schreef:Wat een pracht exemplaar,hoe kom je er aan?
Ben al jaren op zoek naar een![]()
Ben wel ff jaloers op je maar ik hoop dat je er veel rook plezier van mag beleven.![]()
Dat is nog het enigste wat ik in mijn collectie mis.![]()
gr ton
Dag Ton,antonius schreef:Wat een pracht exemplaar,hoe kom je er aan?
Ben wel ff jaloers op je maar ik hoop dat je er veel rook plezier van mag beleven.![]()
gr ton
ja ja 0 in stock,dus niet voorradig vandaahlVandaahl schreef:Dag Ton,antonius schreef:Wat een pracht exemplaar,hoe kom je er aan?
gr ton
Wat dacht je hier van!
http://www.mysmokingshop.co.uk/index2.p ... 08&sec=626
Dat hoop ik ook! En ook dat hij snel dit bericht of de PB leest! Anders staat 'In stock' weer op nul...Martin Romijn schreef:Daar zal Antonius blij mee zijn !!
Van 2 pijpen staat de teller in ieder geval op nul die heb ik vandaag besteld.Vandaahl schreef:Dat hoop ik ook! En ook dat hij snel dit bericht of de PB leest! Anders staat 'In stock' weer op nul...Martin Romijn schreef:Daar zal Antonius blij mee zijn !!
Mooi zo! ik was al bang dat je niet op tijd zou kijken op het forum en dat ze weer uitverkocht zouden zijn!antonius schreef:Bedankt mensen ik heb hem meteen besteld![]()
![]()
Zo zie je maar weer waar dit forum toe kan leiden![]()
![]()
En ja mensen ik ben er erg blij mee
gr ton
He he als je zoals ik veel op dit forum zit hou je gelukkig alles bijVandaahl schreef:Mooi zo! ik was al bang dat je niet op tijd zou kijken op het forum en dat ze weer uitverkocht zouden zijn!antonius schreef:Bedankt mensen ik heb hem meteen besteld![]()
![]()
Zo zie je maar weer waar dit forum toe kan leiden![]()
![]()
En ja mensen ik ben er erg blij mee
gr ton
Goed om te lezen dat je er 1 besteld hebt Ton ! Heb je binnenkort toch nog zo'n Manx in je collectie. En neem van mij aan, hij is het wachten meer dan waard. Ik rook de mijne op dit moment, het is één van mijn favorieten geworden !! Erg fijne pijp....antonius schreef: He he als je zoals ik veel op dit forum zit hou je gelukkig alles bij![]()
![]()
En nu maar afwachten in spanning![]()
zal wel ff duren denk ik maar wat in het vat zit???????
verzuurt niet
gr ton
Geeft niks vandaahl,ik las er ook twee keer overheen dus dat kan iedereen gebeuren,vuiltje op de leesbril.Vandaahl schreef:Mooi hoor! Fijn dat je er nu eindelijk één hebt. Nogmaals excuses dat ik de eerste keer dat ik je tipte niet naar het aantal voorradig heb gekeken. Maar gelukkig pakte het de tweede keer dus beter uit!