pijproken op radio 3fm

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Bart Iron
Moderator

pijproken op radio 3fm

Bericht door Bart Iron »

Naar aanleiding van het faillissement van fa. Gubbels is er op radio 3fm bij de Sander en Koen (helaas met de nodige woordspelingen, want dat moet voor de doelgroep van 3fm) gesproken met een lid (misschien ook wel iemand van het forum) van pijpgenootschap Bommel uit Groningen.

Kijk op de site rechts in de lijst.
Daar staat 'pijpen is niet meer hip' van 07-03-2012. Het interview is daar te beluisteren.

http://www.3fm.nl/gemist/uitzending

Ik weet niet of dit lang op de site te vinden zal zijn,.

Toon

Re: pijproken op radio 3fm

Bericht door Toon »

Fijn die heer Numann.
De koele manier waarop hij volledig niet reageert op de ontzettend slappe en kinderachtige grapjes van een waardeloze radioprutser.
Bah, wat kan ik me doodergeren aan zulke types :twisted: .

Desalniettemin wist dhr. Numann het goed te zeggen. Leuk dat het op landelijke radio was.
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

Nekker
Erelid

Bericht door Nekker »

En iedereen maar lachen met mij dat ik die woordspelingen durfde aanpakken op tv. Hadden de twee heren met mij gebeld dan had ik die woordspelingen niet getolereerd. Dan maak ik me liever belachelijk door die woordspelingen "zelf in de mond te nemen"( :mrgreen: ). Dan te doen alsof ik ze niet hoor en even serieus verder te gaan over onze hobby. Toch blij dat er -jammer van de manier waarop- aandacht is voor het faillisement. Al zal het nog bitter weinig uitmaken.
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Peregrijn

Bericht door Peregrijn »

Jammer dat er door al die oh-zo-originele grappen en grollen geen oog is voor de tragiek van zo''n faillisement... staan daar toch weer een aantal mensen op straat die een moeilijke tijd te gemoet gaan.
Afbeelding

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Jullie bevestigen mijn voorgevoel.

Ga er niet naar luisteren.

Bart Iron
Moderator

Bericht door Bart Iron »

Meestal schakel ik tussen een aantal zenders zodra de dj's geluid gaan produceren op zoek naar een leuk muziekje.

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

robvoorburg schreef:Jullie bevestigen mijn voorgevoel.

Gezien de bovenstaande posts denk ik dat ik me bij je aansluit Rob :?
Afbeelding

Gypscoprotheres
Contacteer:

Bericht door Gypscoprotheres »

Eliminator schreef:
robvoorburg schreef:Jullie bevestigen mijn voorgevoel.

Gezien de bovenstaande posts denk ik dat ik me bij je aansluit Rob :?
+1...

Ik ga er op voorhand al vanuit dat het kinderachtig en niet origineel is... Grapjes kunnen leuk zijn, maar dan wel wat scherper en geestiger graag.

antonius

Bericht door antonius »

Ik hou ook niet van dat slappe gel*l op de radio,dus luister ik liever naar arrow classic rock of als het niet anders kan naar sky :lol:
Niets is zo irritant als een wauwelende dj die zijn eigen zo leuk vindt en moet lachen om zijn eigen grollen :twisted: :twisted: .
Walgelijk vindt ik suks. :evil: het kan mijn hele dag verzieken.
Lang leve de mp3 speler.

gr antonius

Bart Iron
Moderator

Bericht door Bart Iron »

antonius schreef:...
Niets is zo irritant als een wauwelende dj die zijn eigen zo leuk vindt en moet lachen om zijn eigen grollen :twisted: :twisted: .
....
gr antonius
+1

Bommel

Bericht door Bommel »

Vind dit soort radio sowieso onderbroeken lol en niet mijn smaak, dus net als Robvoorburg zal ik er niet naar luisteren.
Afbeelding

antonius

Bericht door antonius »

Bommel schreef:Vind dit soort radio sowieso onderbroeken lol en niet mijn smaak, dus net als Robvoorburg zal ik er niet naar luisteren.
Tsja bommel en dat noemen ze dan een popzender.
Radio 1 draait meer muziek als de wauwelaars op veronica of al die andere baggerzenders.

gr antonius

Bommel

Bericht door Bommel »

antonius schreef:
Bommel schreef:Vind dit soort radio sowieso onderbroeken lol en niet mijn smaak, dus net als Robvoorburg zal ik er niet naar luisteren.
Radio 1 draait meer muziek als de wauwelaars op veronica of al die andere baggerzenders.

gr antonius
Het ergste vind ik nog dat de heren, hoe worden ze ook al weer genoemd......oja Diskjockeys, zichzelf heel leuk vinden.
Een soort balorigheid wordt door de ether geslingerd zoals het gewoon is tijdens een avondje melig stappen, maar dan in de vroege ochtend.
Daar krijg ik dus een ochtend humeur van, vandaar dat ik niet luister naar dat zwaar overbetaalde onzin.
Afbeelding

antonius

Bericht door antonius »

Bommel schreef:
antonius schreef:

gr antonius
Het ergste vind ik nog dat de heren, hoe worden ze ook al weer genoemd......oja Diskjockeys, zichzelf heel leuk vinden.
Een soort balorigheid wordt door de ether geslingerd zoals het gewoon is tijdens een avondje melig stappen, maar dan in de vroege ochtend.
Daar krijg ik dus een ochtend humeur van, vandaar dat ik niet luister naar dat zwaar overbetaalde onzin.
Tsja en als je dan eens telefonisch reageert en ze er mee confronteert ze gewoon zeggen dat je niet naar ze hoeft te luisteren,dus op het gebied van de luistercijfers geven ze er helemaal niet om of je al luistert of niet,ze worden toch wel betaald.
En dat is nou precies het probleem bij die wauwelzenders,ze zouden ze moeten betalen op grond van de luistercijfers,dan willen ze wel leren wat goed radiomaken is.

gr antonius

Japa

Bericht door Japa »

antonius schreef: Tsja en als je dan eens telefonisch reageert en ze er mee confronteert ze gewoon zeggen dat je niet naar ze hoeft te luisteren,dus op het gebied van de luistercijfers geven ze er helemaal niet om of je al luistert of niet,ze worden toch wel betaald.
En dat is nou precies het probleem bij die wauwelzenders,ze zouden ze moeten betalen op grond van de luistercijfers,dan willen ze wel leren wat goed radiomaken is.

gr antonius
Dit lijkt me niet helemaal juist. Tuurlijk wordt er gekeken naar luistercijfers, al is het maar om advertentiekosten te berekenen.

Het probleem lijkt me eerder te liggen bij de wansmaak van vele medelanders.

antonius

Bericht door antonius »

Japa schreef:
antonius schreef: Tsja en als je dan eens telefonisch reageert en ze er mee confronteert ze gewoon zeggen dat je niet naar ze hoeft te luisteren,dus op het gebied van de luistercijfers geven ze er helemaal niet om of je al luistert of niet,ze worden toch wel betaald.

gr antonius
Dit lijkt me niet helemaal juist. Tuurlijk wordt er gekeken naar luistercijfers, al is het maar om advertentiekosten te berekenen.

Het probleem lijkt me eerder te liggen bij de wansmaak van vele medelanders.
Tsja dat kan ook natuurlijk maar je moet toch ergens beginnen.
Nu doen ze maar wat ze willen zonder naar het publiek te luisteren,maar er blijven altijd halve zolen die graag met hun stem op de radio komen helaas.
Dat merk je vooral met die ongelovelijke domme spelletjes :evil: .
En misschien is het gross van het nederlandse publiek ook wel dom,ik weet het niet meer.
Ze doen alles voor een dom t shirt,ofzo.
Het publiek houd het zelf dan in stand en blijven ze maar door gaan

grote zucht antonius

Master-Fan

Bericht door Master-Fan »

luister in de auto altijd arrow jazz fm, alleen nieuws en af en toe reclame...Verder geen gezeur. Hoewel 1 keer per week een uurtje jazz door deelder, maar die lult er een nuttig verhaal over de soms unieke muziek bij :D
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Ik kan erg lachen om Deelder.
Zo vroeg hij eens weet iemand hoe Manke Nelis
vroeger heette.
Nou Nelis.

Plaats reactie