De bel gaat. "Wie kan dat nou weer zijn?" Dus naar de intercom (woon in een flat): "TNT, 'k heb een pakje voor U!". Denk denk, peins peins, ik heb geen openstaande bestellingen staan (ja voor een paar keyboards, maar die staan nog in backorder). Zou het weer een cursuspakket voor Tamara zijn?
Onder het denken en peinzen wat het zou kunnen zijn, loop ik naar beneden. Beneden aangekomen krijg ik een bijna vierkant, in knalgeel plastic verpakt doosje in mijn hand. Uit Belgie. Rijkevorsel om precies te zijn... Er gaat geen belletje rinkelen... Het pakje voelt heel ligt aan. "Tabaksamples?" Maar van wie dan? Er zijn niet veel PRF-ers die mijn adres kennen, en ik zou zo uit mijn hoofd niet weten wie mij wat afgestuurd heeft. Door het gele folie heen is de opdruk van de doos te zien: 'Powerplus Light'. Zegt me ook niets, 'k heb geen lamp besteld!??!?!
Voorzichtig een stuk folie opengesneden, en daar komt de eerste hint: een roodkleurig, zakje van zacht materiaal. "Ah! De forumpijp!". De reden dat ik dus helemaal niet meer aan die pijp gedacht heb: ik heb van Elie nog geen mailtje ontvangen dat 'ie hem verstuurd had, en door drukte de afgelopen dagen ben ik niet toegekomen aan een pijp roken, en is ook de gedachte aan de forumpijp me ontschoten
Enfin, effe snel een fotootje gemaakt (zal eens echt mijn best gaan doen op mooie foto's van mijn verzameling. 'Kiekjes' dekt de lading niet eens van de foto's die nu geplaatst zijn van mijn pijpen). Zodadelijk maar eens lekker ervoor gaan zitten: muziekje, lekker tabakje en de pijp met zorg inroken. Ik vind dat ik dat wel verdiend heb!