WO Larsen - Edition 2016

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PPMP
Berichten: 1021
Lid geworden op: 20 jun 2013 10:53
Locatie: Annen

WO Larsen - Edition 2016

Bericht door PPMP »

W.Ø.Larsen Edition 2016

To Celebrate 2016 W.Ø.Larsen has introduced a striking new mixture.
The base of this flavourful blend is a mix of bright and deep mahogany coloured Virginia tobacco.
Just the right amount of Black Cavendish and Oriental tobacco leaves are added to create complimentary fragrant and spicy notes.
As a finishing touch vanilla, coconut, and coffee aromas are introduced - making the final blend a remarkable composition.

Afbeelding


Pascal

Gebruikersavatar
PPMP
Berichten: 1021
Lid geworden op: 20 jun 2013 10:53
Locatie: Annen

Re: W.Ø. Larsen - W.Ø.Larsen Edition 2016

Bericht door PPMP »

Gisteravond tijdens de samenkomst van 't Schavotpiepke te Stadskanaal deze tabak gerookt.
Zelf vond ik 'm heerlijk mild, maar de whiskyclub aan de andere kant reageerde direct met "Wat voor ongelooflijk ZOETS hebben jullie nu dan in de pijp zitten?". Tot aan het eind heb ik vreselijk genoten van deze tabak en bleef het de licht zoete smaak behouden (ik kon hem zelfs na de eerste keer vlammen bijna een half uur brandende houden :wink:). Ik heb van deze W.Ø.Larsen Edition 2016 meer van genoten dan van de laatste twee Summertime Editions van Peterson die naar mijn idee in dezelfde lijn zitten. Dit zijn slechts de eerste indrukken van een eerste pijpje met deze tabak...

Afbeelding

Aan het einde van de avond heb ik één blik aangeschaft voor de verzameling, maar schrok wel enigszins van de prijs...
€31,00 moet deze tabak in ons Koninkrijk der Nederlanden opbrengen.


Pascal

Gebruikersavatar
oldgreenfield
Berichten: 503
Lid geworden op: 21 jun 2014 22:34
Locatie: Ten Boer (gr)

Re: W.Ø. Larsen - W.Ø.Larsen Edition 2016

Bericht door oldgreenfield »

PPMP schreef:Aan het einde van de avond heb ik één blik aangeschaft voor de verzameling, maar schrok wel enigszins van de prijs...
€31,00 moet deze tabak in ons Koninkrijk der Nederlanden opbrengen. :shock: :shock: :shock: :shock:
Pascal
dat is dus alleen voor de zondag. :-?
Problemen zijn zo opgelost, wonderen duren wat langer.

Plaats reactie