Godfrey
Gaat allemaal ingeslagen worden op de Schotland trip . Aan hun aparte soorten is zo bijna niet aan te komenSidekickelvis schreef:En........ en............. en?????
Nog wel , maar dat gaat veranderenrobvoorburg schreef:De dames en heren van SG timmeren goed aan de weg door nieuwe tabakken
op de markt te brengen, aan de andere kant verbaasd het mij dat ze markten,
zoals Nederland, onontgonnen laten.
Als je nog wat plek in de koffer hebt ken ik wel iemand die nieuwsgierig is.....Godfrey59 schreef:Gaat allemaal ingeslagen worden op de Schotland trip . Aan hun aparte soorten is zo bijna niet aan te komenSidekickelvis schreef:En........ en............. en?????![]()
Godfrey
Denk je aan de prijs Kees? Dan kun je beter in Duitsland bestellen denk ik.Kees Flake schreef:Huub volgens mij had Godfrey het hier ook al over maar nog niet te koop hier anders bestel ik gelijk een paar blikken.
Zal mijn nichtje is lief aankijken zit nog al eens in Engeland kan ze die is mooi meebrengen.
Hallo Jorg,Sidekickelvis schreef:Denk je aan de prijs Kees? Dan kun je beter in Duitsland bestellen denk ik.Kees Flake schreef:Huub volgens mij had Godfrey het hier ook al over maar nog niet te koop hier anders bestel ik gelijk een paar blikken.
Zal mijn nichtje is lief aankijken zit nog al eens in Engeland kan ze die is mooi meebrengen.
Klopt.Sidekickelvis schreef:Deze had Godfrey ook al eens laten zien toch?
Blijkbaar niet dus... Ik dacht eigenlijk dat de tabak gewoon in de S.G lijn uit zou komen en dus ook in De en de US enzo te bestellen zou zijn. Maar dat is dus niet het geval volgens Godfrey, en die zal het wel weten.Kees Flake schreef:Waar in Duitsland Ske ?
Hallo Jorg,Sidekickelvis schreef:Blijkbaar niet dus... Ik dacht eigenlijk dat de tabak gewoon in de S.G lijn uit zou komen en dus ook in De en de US enzo te bestellen zou zijn. Maar dat is dus niet het geval volgens Godfrey, en die zal het wel weten.Kees Flake schreef:Waar in Duitsland Ske ?
PhilipV schreef:Goed, ik heb nu verschillende pijpjes gerookt en het is tijd voor mijn verdict! Damn fine tobacco. Kees heeft gisteren een PB van me gekregen tijdens het roken ervan en hij kan getuigen dat ik in hogere sferen was op dat moment.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn blogje nog eens van vers voer te voorzien :
Goedenavond Philip,PhilipV schreef:Goed, ik heb nu verschillende pijpjes gerookt en het is tijd voor mijn verdict! Damn fine tobacco. Kees heeft gisteren een PB van me gekregen tijdens het roken ervan en hij kan getuigen dat ik in hogere sferen was op dat moment.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn blogje nog eens van vers voer te voorzien :