asbak vandaag gekocht bij de kringloop voor €1,75

big ben cadet ook daar gekocht voor €3,50
Pijp mooi schoon gemaakt en nu roken maar.
Had ik nog niet eens in de gaten.Paasei schreef:Nu nog op zoek naar een kurk om in dat gat te plakken.
Zeer mooi koopje !
Een beetje tabakswinkel heeft ze kant en klaar liggen en mettesch80 schreef:Kurk ga ik van de week maken.
Deze kringloop niet, dit is al de tweede asbak die ik daar vandaan haalMarco big-ben schreef:mooie vondst,goede kringloop de meeste weren pijpen ,andere rookartikelen of zelfs scheerapp,wegens hygiëne regels!
tis toch plezanter om eerst een flesje daarvoor te ledigenrobvoorburg schreef:Een beetje tabakswinkel heeft ze kant en klaar liggen en mettesch80 schreef:Kurk ga ik van de week maken.
een plakrand.
Inderdaad, 'het bolletje' van een cavafles, of van een gueuze...gewoon ik schreef:tis toch plezanter om eerst een flesje daarvoor te ledigenrobvoorburg schreef:Een beetje tabakswinkel heeft ze kant en klaar liggen en mettesch80 schreef:Kurk ga ik van de week maken.
een plakrand.
Gat doorsnee is 3 cmrivulus schreef:Hoe groot is dat gat? Ik heb nog wel een paar "klopkurken" liggen van 3 cm doorsnee. Ooit een keer op ebay besteld.
Als je me een PM doet met je adres gooi ik er wel eentje op de post.tesch80 schreef:Gat doorsnee is 3 cmrivulus schreef:Hoe groot is dat gat? Ik heb nog wel een paar "klopkurken" liggen van 3 cm doorsnee. Ooit een keer op ebay besteld.
PB gestuurdrivulus schreef:Als je me een PM doet met je adres gooi ik er wel eentje op de post.tesch80 schreef:Gat doorsnee is 3 cmrivulus schreef:Hoe groot is dat gat? Ik heb nog wel een paar "klopkurken" liggen van 3 cm doorsnee. Ooit een keer op ebay besteld.