Het is een van de mooiste spellen waarin je allerlei puzzles op moet lossen.
Geen geschiet, geweld of grove taal.
Zeer mooie beelden en sferen.

Is het een HOG (hidden objects game) of eerder een RPG met puzzels?Bart Iron schreef:Het is een van de mooiste spellen waarin je allerlei puzzles op moet lossen.
Bedankt; ik zal het even bekijken en misschien binnen een paar weken wel eens spelen. Momenteel te druk met ook nog verhuis regelen en trouw voorbereiden. Leuke momenten, dat wel!Bart Iron schreef:De puzzles moet je oplossen om achter de waarheid te komen en om de apparaten te laten werken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Myst
Je speel niet echt een rol. Je verzamelt geen objecten. Je kan ook niet kiezen uit verschillende personen.
Je observeert en verzamelt informatie voor de puzzles.
Myst V weet ik niet, dat is wel meer een RPG , maar die heb ik nog nooit gespeeld.
Als je van mooi, rust en geen geweld houdt (en van puzzles, natuurlijk) dan is deze serie echt een aanrader.
Het is wel star, dat klopt.massis schreef:ik heb myst III: Exile nog op PS2 gekocht in de budgetbak. Na 5 minuten heb ik het spel weer aan de kant gegooid. écht niets voor mij...
Ik hou wel van puzzels, maar hier zat me echt te weinig vrijheid in...
Ach jee...jarnogab schreef:Is het een HOG (hidden objects game) of eerder een RPG met puzzels?Bart Iron schreef:Het is een van de mooiste spellen waarin je allerlei puzzles op moet lossen.
Bartje, Bartje... Een gat in uwe cultuur! [-X Fallout, niet kennen... *schud teleurgesteld het hoofd*Bart Iron schreef: Is dat een game?
ja allez, dat komt door die straling, hè!Nekker schreef:... Een gat in uwe cultuur! ...
Nekker schreef:Bartje, Bartje... Een gat in uwe cultuur! [-X Fallout, niet kennen... *schud teleurgesteld het hoofd*Bart Iron schreef: Is dat een game?
Daarom dacht ik laat mij dat maar doen. Ik heb niks te verliezen.Eliminator schreef:Nekker schreef:Bartje, Bartje... Een gat in uwe cultuur! [-X Fallout, niet kennen... *schud teleurgesteld het hoofd*Bart Iron schreef: Is dat een game?![]()
Laat ik maar niks zeggen dan
![]()
+1Eliminator schreef:Nekker schreef:Bartje, Bartje... Een gat in uwe cultuur! [-X Fallout, niet kennen... *schud teleurgesteld het hoofd*Bart Iron schreef: Is dat een game?![]()
![]()
+1...jarnogab schreef:+1Eliminator schreef:Nekker schreef:Bartje, Bartje... Een gat in uwe cultuur! [-X Fallout, niet kennen... *schud teleurgesteld het hoofd*Bart Iron schreef: Is dat een game?![]()
![]()