Tevens, gaan er nog mensen naar Castlefest volgend weekend? Zelf ben ik er de zaterdag. Uiteraard gaan er enkele corncobs mee

Herrie aan de oren kan je er dan niet bij hebben.keesvg schreef:Ik zou graag willen gaan, alleen wordt ik de woensdag daarvoor aan mijn oor geopereerd en zal ik het dus rustig aan moeten doen.
verdomme lees het nu pas.......zuiderlingen in de sunny!dinck schreef:Op een van de laatste nazomerse dagen van het jaar ga ik het er vanmiddag nog eens van nemen.
Zijn er Rotterdammers die zin hebben mij gezelschap te houden op het terrsje van Pierre (hoek tegenover Van Daalen)? Ik plan er zo rond 14:00 te zijn.
Pas op voor de peuter-pest!Asmodeus schreef:Goed plan, ik kan echter pas na 1530, ik ga eerst naar een peuterconcert
Heb ik al gehad, evenals de peuter-MKZ [emoji6]Bananabox-Ninja schreef:Pas op voor de peuter-pest!Asmodeus schreef:Goed plan, ik kan echter pas na 1530, ik ga eerst naar een peuterconcert
Komt mij net niet goed uit. Maar ik hou me aanbevolen voor een volgende meet.dinck schreef:Weerbericht voor Rotterdam op zondag 19 oktober: droog en redelijk zonnig, temperatuur 20-22 graden.
Liefhebbers voor een terrasjesmeet?
Moeders en de hele santenkraam gewoon meenemen.Bananabox-Ninja schreef:Ja maar mijn moeder viert haar verjaardag dan ook dus ik kan helaas niet
Dank, ik zal het doorgeven. Ben blij dat ze er nog zijn zeg maarBommel schreef:Moeders en de hele santenkraam gewoon meenemen.Bananabox-Ninja schreef:Ja maar mijn moeder viert haar verjaardag dan ook dus ik kan helaas niet
En zonder gekheid op een pijpenrager, proficiat met moeders BBN.
Daar zeg je een waar woord, Arjen, koester ze zolang ze er nog zijn.Bananabox-Ninja schreef:Ben blij dat ze er nog zijn zeg maar
Gelukkig is het al 2014 en ruim ná 1530.Asmodeus schreef:Goed plan, ik kan echter pas na 1530, ik ga eerst naar een peuterconcert