Ik zit hier.....MAW TERRASJES MEETINGS.
- Bommel
Ik zit hier.....MAW TERRASJES MEETINGS.
De lente is begonnen en de zomer is in aantocht.
Dus het is weer tijd voor terras en voor meetings in de buitenlucht.
Vandaar deze topic waar een ieder kan melden waar en wanneer men zich op een terras wil neer zetten om zo een "mini" meeting te bewerkstelligen.
Vandaar deze topic waar een ieder kan melden waar en wanneer men zich op een terras wil neer zetten om zo een "mini" meeting te bewerkstelligen.
- The_Undertaker
- Administrator
Re: Ik zit hier.....MAW TERRASJES MEETINGS.
Mochten er leden in de buurt van Ermelo komen, laat het me weten, ik weet hier nog een uitstekend terrasje bij de plaatselijke bierbrouwerij/bierwinkel/biercafe, waar ze ook uitstekende gerechten voor de kleine beurs in de aanbieding hebben (Veluwse Bats, zoals elders op het forum geplaatst). Ik schuif graag aan 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Bommel
Re: Terrasjes pikken en zonnen
Ik ben zo vrij geweest om in "Bijeenkomsten" een topic te openen met "Ik zit hier.....MAW TERRASJES MEETINGS".
De bedoeling is om te melden waar en wanner men op een terras zit met de bedoeling een "mini"meeting tot stand te laten komen.
De bedoeling is om te melden waar en wanner men op een terras zit met de bedoeling een "mini"meeting tot stand te laten komen.
- Calinero
Goed topic, Bommel! Nodigt uit tot spontane meetings, geen agenda's afstemmen, gewoon gaan als je kunt!Bommel schreef:De lente is begonnen en de zomer is in aantocht.
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!
- Bommel
Dat is ook de insteek Cali.Calinero schreef:Goed topic, Bommel! Nodigt uit tot spontane meetings, geen agenda's afstemmen, gewoon gaan als je kunt!Bommel schreef:De lente is begonnen en de zomer is in aantocht.
Laat de terrassen maar lekker gaan smeulen.

- Major_Tom
Hier in Demter net zo! midtown of heks roept maarThe_Undertaker schreef:Mochten er leden in de buurt van Ermelo komen, laat het me weten, ik weet hier nog een uitstekend terrasje bij de plaatselijke bierbrouwerij/bierwinkel/biercafe, waar ze ook uitstekende gerechten voor de kleine beurs in de aanbieding hebben (Veluwse Bats, zoals elders op het forum geplaatst). Ik schuif graag aan

- MilleLuci
- Contacteer:
Leuke Topic! Altijd heerlijk ergens neerstrijken en ongedwongen genieten met elkaar. Ik ga deze in den gaten houden.
-
Re: Terrasjes pikken en zonnen
Prima initiatief Bommel
Wellicht dat de moderator dit (oude) item kan/wil samenvoegen met "ik zit hier,terrasjes meeting" onder meetings.
Wellicht dat de moderator dit (oude) item kan/wil samenvoegen met "ik zit hier,terrasjes meeting" onder meetings.
- Eliminator
- Moderator
- Berend72
goed idee! zeker nu t weer wat beter wordt. In de gaten houden.....

Nulla Tenaci Invia Est Via
- Eliminator
- Moderator
Geen terras, maar podium, het podium van The Other Place, bikercafe op de hoek van de Heemraadsingel en de Binnenweg, vanmiddag, biertje, pijpje, stukje blues-rock.
I'm there !
I'm there !
- teunis
Hier in Coevorden zijn er meerdere terrasjes waarvan ik er op toerbeurt 1 op maandagmorgen met een bezoekje vereer, vooral na het zaken doen. (lees: inkopen op de markt). Ook op vrijdagmiddag mag ik graag op een terrasje neerdwarrelen nadat ik het wekelijks bezoek bij mijn dealer heb afgelegd (lees: vis gekocht). Op zaterdag tijdens de veelvuldige buitenlandse reizen met zakelijk karakter (lees: wekelijkse boodschappen bij de Lidl in Duitsland, 10 km van huis), ben ik veelal in het gezelschap van mijn vrouw te vinden op een terras van de plaatselijke kroeg, waarbij ik mij gewoon verstaanbaar kan maken in de "Drense taol." Er is op dat terras geen bezwaar tegen een pijpje of het sigaartje van mijn echtgenote (wat soms in Duitsland toch wel eens voorkomt, ondanks de hoffelijke houding van menige Duitser).
Gezien de afstand tussen Coevorden/Emlichheim en de dichstbijzijnde bekende PRF-er, verwacht ik echter toch geen aanvulling van het aangenaam gezelschap in de vorm van een medeforumlid, helaas.
Gezien de afstand tussen Coevorden/Emlichheim en de dichstbijzijnde bekende PRF-er, verwacht ik echter toch geen aanvulling van het aangenaam gezelschap in de vorm van een medeforumlid, helaas.
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.
Zeg nooit nooit Teunis.
Wij brengen op de zaterdagen onze bestellingen weg, en die rit gaat ook weleens richting coevorden, dus het kan maar zo gebeuren dat als we die kant op moeten, en het komt met de tijd een beetje gunstig uit, dat we gewoon een keer aanschuiven.
We houden het in de gaten.
Wij brengen op de zaterdagen onze bestellingen weg, en die rit gaat ook weleens richting coevorden, dus het kan maar zo gebeuren dat als we die kant op moeten, en het komt met de tijd een beetje gunstig uit, dat we gewoon een keer aanschuiven.
We houden het in de gaten.
-
Ik ben regelmatig in Coevorden teunis. Dus wie weet. ...
Kennis is macht, karakter is meer.
- The_Undertaker
- Administrator
Zeg inderdaad nooit nooit. Ik heb ook bekenden in Coevorden, en waarom een bezoekje niet met een terrasje combineren 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- teunis

Kiek er us an!
BEZOEK!
Graag, heren. Even een PB met terrasnaam en tijdstip en dan zorg ik dat ik er zeker ben. Vooral op zaterdag willen we vaak ergens in Duitsland zitten, maar het is zomaar te regelen dat het Coevorden wordt. De maandag en vrijdag is altijd wel prijs (maar dan zonder vrouw, mogelijk wel schoonouders), maar het tijdstip en de plek kan wisselen. Nogmaals, even een PB en dan is het vlot geregeld, ook qua tijdstip, we willen elkaar immers niet mislopen!

Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.
Ik zit deze middag samen met Jan Paasei gewoon op ons eigen terrasje.
Biertje erbij, dus dat komt helemaal goed.
Als er nog mensen in de buurt van Etten Leur zitten, en ook zin hebben in een biertje, stuur effe pb voor adres.
Als er nog mensen in de buurt van Etten Leur zitten, en ook zin hebben in een biertje, stuur effe pb voor adres.
- The_Undertaker
- Administrator
Zet wel een zonneschermpje voor 'm neerGeloof schreef:Ik zit deze middag samen met Jan Paasei gewoon op ons eigen terrasje.

Stoppen hem kompleet in de koelkast, anders gaat het niet goed komen.
Knop op standje min 3, en dan maar afwachten of het nog ooit bijtrekt.
Knop op standje min 3, en dan maar afwachten of het nog ooit bijtrekt.
- The_Undertaker
- Administrator
Even vanuit Dwayne's eigen topic:
DR Handcrafted schreef:Tomorrow WEDNESDAY 11th of June I will be in Den Haag... If any of you pipe smokers want to hook up for a pipe come by... I will be at Het Plein, the cafe named Millers. Xgorrit will be there as well. Just to relax have a pipe, grab some drinks some snacks and chat a bit.
So if any of you want to stop by feel free to do so... Nice to see you again...
I will be there around 18:00 to 21:00
Dwayne
DR Handcrafted
- xGORRIT
Yup, daar ben ik bij!!
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
MilleLuci schreef:Doe ik zekerzz Dinck, even zuidelijke terrasmeeting!dinck schreef:Kondig dat dan alstjeblieft aan, als het even kan zou ik daar ook bij willen zijn.MilleLuci schreef:Yep, het is weer terrasjesweer! Even een keer een minimeet gaan inschieten!Calinero schreef: Absoluut, Mille! Het wordt weer eens tijd!
Laat het weten, ik zou er best bij willen zijn

An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- MilleLuci
- Contacteer:
Tof!! Gaan we doen mannen!Bananabox-Ninja schreef:MilleLuci schreef:Doe ik zekerzz Dinck, even zuidelijke terrasmeeting!dinck schreef:Kondig dat dan alstjeblieft aan, als het even kan zou ik daar ook bij willen zijn.MilleLuci schreef: Yep, het is weer terrasjesweer! Even een keer een minimeet gaan inschieten!
Laat het weten, ik zou er best bij willen zijn
- dinck
Alleen liever niet aanstaande zaterdag, dan heb ik een grote reünie van de familie van moederskant met familie die overkomt uit Engeland, Denemarken, Frankrijk, Singapore en alle windstreken in NL (natuurlijk), bij elkaar een ruime 60 personen.
- Contacteer:
Dat is mooi Dinck, ik heb een elftal te eten morgen.....kan ook niet, sta de hele dag in de keuken!dinck schreef:Alleen liever niet aanstaande zaterdag, dan heb ik een grote reünie van de familie van moederskant met familie die overkomt uit Engeland, Denemarken, Frankrijk, Singapore en alle windstreken in NL (natuurlijk), bij elkaar een ruime 60 personen.

- dinck
Ik hoop dat het elftal je kookkunsten waardeert! Niets zo frustrerend als uren in de keuken te staan voor een gezelschap dat alles in 10 mnuten wegschranst...MilleLuci schreef:Dat is mooi Dinck, ik heb een elftal te eten morgen.....kan ook niet, sta de hele dag in de keuken!dinck schreef:Alleen liever niet aanstaande zaterdag, dan heb ik een grote reünie van de familie van moederskant met familie die overkomt uit Engeland, Denemarken, Frankrijk, Singapore en alle windstreken in NL (natuurlijk), bij elkaar een ruime 60 personen.
- Contacteer:
Nog nooit klachten gehad, iedereen komt altijd heel graag eten......
- Bommel
Ik heb de indruk dat de diners bij Mille kleine gezellige feestjes zijn.MilleLuci schreef:Nog nooit klachten gehad, iedereen komt altijd heel graag eten......
Veel plezier en eet ze.
- MilleLuci
- Contacteer:
Dat klopt, probleem is dat iedereen heel graag naar mij komt en ik niet vaak ergens anders eet........Bommel schreef:Ik heb de indruk dat de diners bij Mille kleine gezellige feestjes zijn.MilleLuci schreef:Nog nooit klachten gehad, iedereen komt altijd heel graag eten......
Veel plezier en eet ze.
Niet erg hoor, by the way!