Zie foto ,wat er nog van over is,yummie

Ach, op de site doet Hans Joachim Ziglowski hem al de tip om eens op Jan Kusters te zoeken bij youtube...dinck schreef:"Der Namensgeber, Janneman, scheint so'nen Forumguru zu sein, keine Ahnung, kenn ich nicht, keine Ahnung wer das ist..."
Foei!
Waarom foei? Niet iedereen op de wereld leest Nederlands . En niet iedereen kent Janneman.dinck schreef:"Der Namensgeber, Janneman, scheint so'nen Forumguru zu sein, keine Ahnung, kenn ich nicht, keine Ahnung wer das ist..."
Foei!
Hm, dat was niet echt serieus bedoeld...capricorn schreef:Waarom foei?
Hallo Mfox,MfOx schreef:Inderdaad, zeer netjes (en toch ook wel iets om trots op te zijn Arno).
Ik begrijp alleen niet zo goed vanwaar ze zo negatief over fora zijn. Dan dien ik wel gelijk de kanttekening te maken dat ik enkel hierop 'actief' ben, en bij geen enkele andere fora aangesloten ben... Maar goed, hier vertoef ik graag
Leuk om te lezen dat je de Janneman Flake zo promoot Huub!Huub schreef:Hallo Mfox,MfOx schreef:Inderdaad, zeer netjes (en toch ook wel iets om trots op te zijn Arno).
Ik begrijp alleen niet zo goed vanwaar ze zo negatief over fora zijn. Dan dien ik wel gelijk de kanttekening te maken dat ik enkel hierop 'actief' ben, en bij geen enkele andere fora aangesloten ben... Maar goed, hier vertoef ik graag
Je schrijft" ik begrijp alleen niet zo goed vanwaar ze zo negatief over fora zijn" Wie is ze?
In Duitsland zijn een aantal fora voor pijprokers. Ik ben lid van een forum, waar ook Hans Wiedeman en een aantal bekende Duitse pijpenmakers lid van zijn. De tabak van Hans heb ik twee jaar geleden ook via dat forum leren kennen en er later hier bekendheid aan gegeven.
Dat deze man geen lid van een forum wil zijn ligt toch iets anders en is gelegen in het feit dat men hem eigenlijk niet ziet zitten.
Althans het forum, waar ik lid van ben, wil hem niet als lid. Hij schijnt nogal eigenzinnig te zijn en meent de wijsheid in pachten te hebben, zelfs over het maken van pijpen.
Hij schrijft o.a. dat er op die Duitse Fora nogal verbaal ruzie wordt gemaakt. Ik heb dat bij het Duitse Forum waar ik lid van ben nog nooit meegemaakt. Het is meestal heel grappig.
Ik heb met enkele leden van dat forum persoonlijke contacten via mail, telefonisch en via bezoek.
Toen de Forumtabakken hier bezorgd werden heb ik met name over de Janneman Flake uitgebreid geschreven en ook waarom onze Arno het prachtige etiket met vlieger ontworpen heeft en waarom die vlieger daarop stond.. Ik kreeg van enkele mensen mooie reacties.
Fijne 1e Kerstdag,
Huub
Hallo Arno,Arno schreef:Leuk om te lezen dat je de Janneman Flake zo promoot Huub!Huub schreef:Hallo Mfox,MfOx schreef:Inderdaad, zeer netjes (en toch ook wel iets om trots op te zijn Arno).
Je schrijft" ik begrijp alleen niet zo goed vanwaar ze zo negatief over fora zijn" Wie is ze?
In Duitsland zijn een aantal fora voor pijprokers. Ik ben lid van een forum, waar ook Hans Wiedeman en een aantal bekende Duitse pijpenmakers lid van zijn. De tabak van Hans heb ik twee jaar geleden ook via dat forum leren kennen en er later hier bekendheid aan gegeven.
Dat deze man geen lid van een forum wil zijn ligt toch iets anders en is gelegen in het feit dat men hem eigenlijk niet ziet zitten.
Althans het forum, waar ik lid van ben, wil hem niet als lid. Hij schijnt nogal eigenzinnig te zijn en meent de wijsheid in pachten te hebben, zelfs over het maken van pijpen.
Hij schrijft o.a. dat er op die Duitse Fora nogal verbaal ruzie wordt gemaakt. Ik heb dat bij het Duitse Forum waar ik lid van ben nog nooit meegemaakt. Het is meestal heel grappig.
Ik heb met enkele leden van dat forum persoonlijke contacten via mail, telefonisch en via bezoek.
Toen de Forumtabakken hier bezorgd werden heb ik met name over de Janneman Flake uitgebreid geschreven en ook waarom onze Arno het prachtige etiket met vlieger ontworpen heeft en waarom die vlieger daarop stond.. Ik kreeg van enkele mensen mooie reacties.
Fijne 1e Kerstdag,
Huub![]()
Hier op het PRF is er geen onderlinge concurrentie wat betreft kennis van tabakspijpen. Jij weet er toch verreweg het meeste van![]()
Maar wat ik soms heb geproefd in uitspraken van Hans Wiedemann in onderling mailcontact is dat wij toch wel een hecht forum zonder al te veel problemen hebben ten opzichte van wat Duitse fora.. Bijvoorbeeld, het vertrouwen van iedereen in mij wat de forumtabakken mogelijk heeft gemaakt en het vertrouwen wat ieder jaar Nekker erin doet slagen een forumpijp te doen leveren is toch redelijk uniek.
Ahh.. Ooit wil ik ook nog een Castello. Heb al wat kansjes gehad ervoor maar steeds had ik niet op het juiste moment de € ervoor..Huub schreef:Een van hen is vanmorgen begonnen met deze flake bij het in roken van een nieuwe Castello pijp. Het is de 37ste Castello die hij aan zijn verzameling heeft toegevoegd.
Hallo Arno,Arno schreef:Ahh.. Ooit wil ik ook nog een Castello. Heb al wat kansjes gehad ervoor maar steeds had ik niet op het juiste moment de € ervoor..Huub schreef:Een van hen is vanmorgen begonnen met deze flake bij het in roken van een nieuwe Castello pijp. Het is de 37ste Castello die hij aan zijn verzameling heeft toegevoegd.
Hallo Bommel,Bommel schreef:Dit echt een mooi pronkstuk Huub.
Een mooi model Huub, een tikje on-Castello, aangezien die meestal van die "Italiaanse" shapes hebben.Huub schreef:Hallo Bommel,Bommel schreef:Dit echt een mooi pronkstuk Huub.
Het was voor mij op de eerste plaats een pijp die fantastisch rookte, daarna was de schoonheid van deze pijp pas belangrijk.
Fijne avond verder,
Huub
Hallo Arno,Arno schreef:Een mooi model Huub, een tikje on-Castello, aangezien die meestal van die "Italiaanse" shapes hebben.Huub schreef:Hallo Bommel,Bommel schreef:Dit echt een mooi pronkstuk Huub.
Het was voor mij op de eerste plaats een pijp die fantastisch rookte, daarna was de schoonheid van deze pijp pas belangrijk.
Fijne avond verder,
Huub
Wat aantoont dat ik de ballen verstand heb van tabakspijpenHuub schreef:Hallo Arno,Arno schreef:Een mooi model Huub, een tikje on-Castello, aangezien die meestal van die "Italiaanse" shapes hebben.Huub schreef:Hallo Bommel,Bommel schreef:Dit echt een mooi pronkstuk Huub.
Fijne avond verder,
Huub
De shape # 33 van Castello ( short Canadian met ovale steel en mondstuk) is een van hun signature shapes en al oud. Een van hun meest verkochte modellen. Je hebt ze in allerlei uitvoeringen. De mijne waren uit het begin van de 90-tiger jaren
Is toch echt Italiaans. Vaak ook met een zilveren band.
Groet,
Huub
Precies dat is wat mij ook aantrekt aan Castello. Al moet ik zeggen dat de 'Italiaanse modellen toch ook wel aanschouwenswaardig zijn.
Je had het laatst nog over st james flake dat je had geprobeerd als je die met Janneman flake vergelijkt wat zijn dan de verschillen.Sidekickelvis schreef:Vandaag het eerste blik opengemaakt en in mijn favoriete Molina gepropt! Wat een lekkere Flake zeg, rustig en niet te zoet, hele verfijnde smaak! Net als de andere forumtabakken is ook dit een topper!