De luchtgitaar hangt, aangelicht door Led-spots, te pronken in de mancave van ondergetekende.
Oooh ja! Daar achterin langs die gewone gitaar. Fraai!Eliminator schreef: ↑04 mei 2022 13:37![]()
![]()
De luchtgitaar hangt, aangelicht door Led-spots, te pronken in de mancave van ondergetekende.
Oooh ja, de jouwe is inderdaad kleiner, veel kleiner!Eliminator schreef: ↑04 mei 2022 15:38 Die is een stuk groter en mooier dan de mijne kan ik je vertellen.
In mijn geval is ook de pooltafel van lucht anders past 'tie niet.
Vooral nemenEliminator schreef: ↑04 mei 2022 18:21 Andere zaken zijn daarin tegen weer groter, 't is geven en nemen hé !
![]()
Interesse, ...hoewel...voor een potje bier kan alles wel in mijn rode koekblikje..Sidekickelvis schreef: ↑05 mei 2022 19:25 Is er een pijproker onder ons die graag klassieke muziek op vinyl draait? Heb een assortiment van 14 elpees uit een doos met andere gevist en die gaan naar een forumlid of naar de kringloop. Kunnen mee naar WW zaterdag. Kosten: 1 pils ofzo op WW en anders verzend. Verzend is ook op risico krijger. Ophalen kan ook natuurlijk.
Ik neem ze mee voor je.GR69 schreef: ↑06 mei 2022 13:04Interesse, ...hoewel...voor een potje bier kan alles wel in mijn rode koekblikje..Sidekickelvis schreef: ↑05 mei 2022 19:25 Is er een pijproker onder ons die graag klassieke muziek op vinyl draait? Heb een assortiment van 14 elpees uit een doos met andere gevist en die gaan naar een forumlid of naar de kringloop. Kunnen mee naar WW zaterdag. Kosten: 1 pils ofzo op WW en anders verzend. Verzend is ook op risico krijger. Ophalen kan ook natuurlijk.. Neem ze maar mee.
JazekerRobbie-san schreef: ↑01 mei 2022 19:10Ik heb de goede man geprobeerd te bellen, maar ik kreeg hem niet te pakken!!!! Is het verzoek nog steeds actueel???Bananabox-Ninja schreef: ↑10 feb 2022 12:11Vragen kan altijd en nee is ook een antwoord?Robbie-san schreef: ↑05 feb 2022 19:36 @Bananabox-Ninja,
Ik ken een tegelzetter, deze heeft bij mij ook het tegelwerk gedaan, weet alleen niet of hij ook buiten de grenzen van het Brabantse werkt,…………
Reeds verkocht.Mme Bommel schreef: ↑21 jun 2022 23:51 Te koop. Grote org doggyride. Wandelkit. Nieuwe kap. Max 80 kg
Vraagprijs euro 150,00
![]()
Deze is wel tof! Kom je naar Heukelum?
Nee helaas!