Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST*

Alles over de pijp zelf...
Gebruikersavatar
Bananabox-Ninja
Berichten: 4766
Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Bananabox-Ninja »

MfOx schreef:
Bananabox-Ninja schreef:maar goed, ik onderteken mijn mails dan ook niet met Bananabox-Ninja :mrgreen:
Niet?!? :D
Helaas! :D
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Gebruikersavatar
Immler
Berichten: 2958
Lid geworden op: 29 mar 2012 20:00
Locatie: Amstelredamme

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Immler »

Eigenlijk jammer. Ik vind soort collectieve speurtochten erg plesant.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MfOx
Berichten: 1786
Lid geworden op: 21 apr 2012 15:15
Locatie: Ommelanden

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door MfOx »

Leuk om te zien hoe je speurtocht verlopen en geëindigd is, alhoewel, geëindigd? De pijp heeft misschien nog wel een hele tocht voor zich ;)

Gebruikersavatar
Bananabox-Ninja
Berichten: 4766
Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Bananabox-Ninja »

En het laatste staartje:
Dear Bananabox-Ninja,

Thank you for your email concerning the Sony smoking pipe. I have investigated your question and the following information has been provided to me by our HQ office in Geneva.

JT had a stand called JT Infoplaza at 3rd floor of SONY building in Tokyo from 2001 to 2002. However all relevant divisions (customer service center, IR, PR, CA) do not know whether the pipe was sold at the stand. These kinds of event including JT infoplaza and its succeeding project were all closed. Additionally employees who were actually in charge of the stand were retired.

After asking Sony, they answered that (1) they do not have any information of what was sold by their tenant; nobody of current staff does not remember whether the pipe was sold; and they do not know whether the trademark “SONY” was used for the pipe.

So, unfortunately I am not able to answers your question accordingly. Good luck with your smoking pipe.

Very best regards,

Rana Vatanparast
Corporate Affairs & Communications Manager
Corporate Affairs
:sherlock:
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Gebruikersavatar
Dukdalf
Berichten: 2561
Lid geworden op: 18 okt 2011 08:08
Locatie: Gouda

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Dukdalf »

Het verloop van deze zoektocht doet me sterk denken aan het gedrag van mijn overigens zeer gewaardeerde echtgenote als ze haar sleutels kwijt is. Het hele huis gaat overhoop, iedereen wordt ingeschakeld om te helpen, de opwinding stijgt tot een kookpunt en dan uiteindelijk blijken ze toch gewoon in haar handtas te zitten, of in het geval van de groene leer omwonden pijp, in het bedrijfsarchief van Gubbels :mrgreen: . Volgende patient: de Savinelli Bizzarra?

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14872
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Bommel »

Het is toch schattig dat zo'n bedrijf toch nog de moeite neemt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bananabox-Ninja
Berichten: 4766
Lid geworden op: 29 aug 2012 13:04
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Een groene leer omwonden pijp met vraagtekens. *OPGELOST

Bericht door Bananabox-Ninja »

Dukdalf schreef:Het verloop van deze zoektocht doet me sterk denken aan het gedrag van mijn overigens zeer gewaardeerde echtgenote als ze haar sleutels kwijt is. Het hele huis gaat overhoop, iedereen wordt ingeschakeld om te helpen, de opwinding stijgt tot een kookpunt en dan uiteindelijk blijken ze toch gewoon in haar handtas te zitten, of in het geval van de groene leer omwonden pijp, in het bedrijfsarchief van Gubbels :mrgreen: . Volgende patient: de Savinelli Bizzarra?
Ik heb daar al aan bijgedragen :mrgreen: ;p

Het is waar wat je zegt, echter ik denk dat als Gubbles bij mijn eerste mail idd gezegd had dat het een Big Ben was dan was het een kortere queeste geweest. Maar goed "it was fun while it lasted"
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Plaats reactie