We horen niets meer over het prf zakhorloge.
misschien een kleine update??
Niet dat het haast heeft of zo hoor,was gewoon nieuwsgierig

gr antonius
zeker van plan een update te geven ! was het topic even kwijt, ik wacht zelf nog op levering. Duurt langer dan ik had verwacht, maar zodra ik ze binnen heb laat ik het weten en komen ze jullie kant op !antonius schreef:masterfan
We horen niets meer over het prf zakhorloge.
misschien een kleine update??
Niet dat het haast heeft of zo hoor,was gewoon nieuwsgierig![]()
gr antonius
lolantonius schreef:Ik lag al achter de deur voor de forumpijp die ook zo lang op zich laat wachten.
![]()
![]()
Gr antonius
Niks geen lol Jarno vooral niet als de cocosmat nieuw isjarnogab schreef:lolantonius schreef:Ik lag al achter de deur voor de forumpijp die ook zo lang op zich laat wachten.
![]()
![]()
Gr antonius
hehe, en zo'n stevig horloge op je knar is ook geen pretje!antonius schreef:Niks geen lol Jarno vooral niet als de cocosmat nieuw isjarnogab schreef:lolantonius schreef:Ik lag al achter de deur voor de forumpijp die ook zo lang op zich laat wachten.
![]()
![]()
Gr antonius
Gr Antonius
Ik vermoed dat we wel leden hebben die zodra er een nieuwe PRF-gerelateerde aanwinst is ontvangen een camera pakken en foto's plaatsen. Kan je op wachten! (Letterlijk dan he)Nekker schreef:Master-Fan, zijn er foto's van je creatie?
druk druk op het werk, en gisteravond ook niet in de gelegenheid geweest. Zal als ik tijd heb mijn lichttentje eens tevoorschijn toveren om mooie foto's te maken.Nekker schreef:Master-Fan, zijn er foto's van je creatie?
Dit horloge zonder deksel is mijn droomhorloge.jarnogab schreef:Dat is echt een mooi zakhorloge. Chapeau, master-fan!
Ha, ik hou nu net wel van dit soort horloges met deksel; tevoorschijn takelen, opendoen, de tijd tot je nemen, dichtdoen en weer wegstouwen. Beter dan een achteloze blik op een polshorloge... Mijn tijd is te kostbaar om zomaar open en bloot mee te nemen, voor je het weet heb je tijd verloren.Rob schreef:Dit horloge zonder deksel is mijn droomhorloge.
Durf het tegendeel eens te beweren!janneman schreef: En Luys: Zou je denken?