Arrogant als in de zin van ik-heb-gelijk- en-de-rest-moet-luisteren. Vettel kan dit ook hebben met momenten en die krijgt dan wel arrogant opgeplakt.
Al kan die laatste nog harder huilen en callimero spelen.
Hij rijdt zowat elke koers minstens een keer off-track. En niet omdat hij in die situatie gezet wordt, maar omdat hij erin kruipt. Het wordt vaak niet bestraft. Die paar keer, ligt niet alleen aan de steward

Zijn inhaalmanoeuvres zijn heel vaak niet zuiver vind ik. Als een ander de correcte lijn zou volgen, rijdt hij geen koers uit. Hij kruipt er tussen en kan er niet tegen dat iemand de deur toe doet bij hem, wat hij wel consequent doet.
Maar geef die jongen nog een jaar of twee. En die minpunten gaan flink minderen. Hij zal zelf zijn verstand gaan gebruiken. Ik verwacht die binnen de 3 jaar een wereldtitel te ontvangen.
Van chassis gaan we zien. Ik ben benieuwd. Al gaan ze niet racen met een fabrieksmotor, maar met consumentenmotor. Gaan ze ook voelen, ze zijn geen eerste rangs meer.
Ik denk wel dat alonso ontgoocheld is, wie niet. Ik vond hem trouwens voor het eerst in jaren, niet de vervelende kniezer. Hij ging met humor om met de situatie. Straks word ik er nog fan van.