Geweldige service van 123-borduren.nl. Ze hebben het door mij gewilde model onderbroek weten te vinden en gekocht voor mij. Vervolgens gezocht naar het lettertype en de kleur en toen TROOST echt prachtig op de gulp geborduurd.
Het zal toch niet... Ach ja, de gierige inborst van het gros der forumleden kennende had ik meteen aan jou moeten denken!multiballs schreef:![]()
![]()
Nou, als dat dan een lawine aan slices is, denk ik niet dat dat heel erg is. Of wel Jos?janneman schreef:Ongeveer zoals die eerste losse steentjes die geen kwaad kunnen, maar die de voorbode van een lawine kunnen zijn...
Jos is gewaarschuwd.janneman schreef:Ik vrees meer voor dat deel van de lawine dat uit massief houten schandpalen en dikke mannen bestaat. Voor je het weet ben ik één van die mannen...
Het wordt nu echt hoog tijd dat ik een magisch onderonsje met Jos ga hebben in Heukelum want het komt letterlijk de spuit-elf-gaten uit...
magicmarcello schreef:Het wordt nu echt hoog tijd dat ik een magisch onderonsje met Jos ga hebben in Heukelum want het komt letterlijk de spuit-elf-gaten uit...![]()
Ik ben dan ook inmiddels druk doende met het prepareren van de beloofde toverballen voor hem, hij heeft genezing nodig...
Vanaf nu niet meer...The_Undertaker schreef:Willen wij dit weten?magicmarcello schreef:Het wordt nu echt hoog tijd dat ik een magisch onderonsje met Jos ga hebben in Heukelum want het komt letterlijk de spuit-elf-gaten uit...![]()
Ik ben dan ook inmiddels druk doende met het prepareren van de beloofde toverballen voor hem, hij heeft genezing nodig...
JA GA HEM NOG VERDER AANMOEDIGEN...Bommel schreef:Mooie aanwinst Jos.
Nu nog een Troost pyjama, gordijnen, dekbedovertrek, tafellaken, kussenhoezen, sloffen, sokken, zakdoeken, servetten.............och en nog veel meer troost.
magicmarcello schreef: ...waarom vraagt niemand zich af hoe het toch komt dat onze waarde Heer Jos zooooo veul troost nodig heeft in allerlei vormen?![]()