Sigaren
- dr. Watson
Sigaren
Wat vinden jullie van sigaren. Zelf ben ik al enkele jaren sigarenroker en ben via het sigarenrokersplatform bij jullie terecht gekomen.
Ik ben nu 1 week aan het pijproken en dit bevalt me goed. In tegenstelling tot de sigaren lijkt het wel of je minder keuzemogelijkheden hebt wat betreft de tabakssoorten. Maar ja dat maakt mij nu nog niks uit want er gaart nu wel weer een nieuwe wereld voor mij open.
Groetjes,
dr. Watson
Ik ben nu 1 week aan het pijproken en dit bevalt me goed. In tegenstelling tot de sigaren lijkt het wel of je minder keuzemogelijkheden hebt wat betreft de tabakssoorten. Maar ja dat maakt mij nu nog niks uit want er gaart nu wel weer een nieuwe wereld voor mij open.
Groetjes,
dr. Watson
-
- Erelid
- Don Carlos
- Contacteer:
-
beste don carlos
Sigaren is niet helemaal mijn ding,ik heb het meerdere keren geprobeert en misschien wel met het verkeerde merk ofzo maar met sigaren heb ik eigenlijk niets.
Hoewel ik de geur en de aroma van een goede sigaar wel kan waarderen.
Maar om zelf te roken helaas nee.
Misschien ben ik daar nog te jong voor.
We zijn in ons stadje gelukkig wel in het bezit van een hele goede en ouderwetse tabaks zaak gerund door een vrouw die niet rookt maar zeer ter zake kundig is.
Deze zaak is een van de weinige zaken die ook het merk hajenes mag verhandelen,dus dat zegt wel wat.
Geef mij maar een goede pijptabak in een van mijn lievelingspijpen
gr ton
Sigaren is niet helemaal mijn ding,ik heb het meerdere keren geprobeert en misschien wel met het verkeerde merk ofzo maar met sigaren heb ik eigenlijk niets.
Hoewel ik de geur en de aroma van een goede sigaar wel kan waarderen.
Maar om zelf te roken helaas nee.
Misschien ben ik daar nog te jong voor.
We zijn in ons stadje gelukkig wel in het bezit van een hele goede en ouderwetse tabaks zaak gerund door een vrouw die niet rookt maar zeer ter zake kundig is.
Deze zaak is een van de weinige zaken die ook het merk hajenes mag verhandelen,dus dat zegt wel wat.
Geef mij maar een goede pijptabak in een van mijn lievelingspijpen
gr ton
- Joey Peters
- Joey Peters
- Joey Peters
- Don Carlos
- Contacteer:
- Vier Heeren Baai
- Vier Heeren Baai
Ach ja, moods van ritmeester.Joey Peters schreef:Mehari orient smaakt naar de Moods waarmee ik 3 jaar geleden ben begonnen, het eerste wat ik ooit gerookt heb. Heel zoet, lekkere rook, en vol van smaak. Misschien moet je de moods ook eens proberen, ze zijn van Ritmeester. Maar je moet er van houden. Doe mij maar een Herthogje of een Olifantje.
Inderdaat ja bijna dezelfde aroma als sweet orient.
4HB
-
- Erelid
Gad..gad..gadverredamme... ga jij je mond eens spoelen ! Cubanen met een smaakje...hoe verzin je het...bllgrrggghhhhhffff.....Vier Heeren Baai schreef:Ik zoek cubanen met een smaakje.pim123 schreef:@ .357 Magnum...als je een beetje behoorlijke Cubaan hebt kan je er ook gerust 1,5 a 2 uur mee doen hoor
Zoals Meharì`s sweet orient, of iets met dat aroma.
4HB
Lees eerst eens wat over de handgerolde Cubanen, proef er eens een paar en geniet...
Laatst gewijzigd door pim123 op 26 mar 2009 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joey Peters
- Don Carlos
- Contacteer:
- Vier Heeren Baai
-
- Erelid
Hahaha..het is ook geenzins kwaad bedoeld hoor, alleen het sauzen van Cubaanse sigarentabak is nogal vloeken in de kerk.
Steek anders je licht eens op bij een goede sigarenhandel of kijk eens op een sigarenforum zoals bijv. die van ons medelid Bas: http://sigarenplatform.nl
Dan zal je zien dat er ook bij sigaren een grote verscheidenheid in smaak is alleen komt dat door het gebruik van verschillende 'soorten' tabak.
Steek anders je licht eens op bij een goede sigarenhandel of kijk eens op een sigarenforum zoals bijv. die van ons medelid Bas: http://sigarenplatform.nl
Dan zal je zien dat er ook bij sigaren een grote verscheidenheid in smaak is alleen komt dat door het gebruik van verschillende 'soorten' tabak.
- Vier Heeren Baai
- Vier Heeren Baai
- Vier Heeren Baai
- Vier Heeren Baai
- Joey Peters
Ik heet daar Joey Peters; of was dat op een ander sigaren forum? Ben er al een tijd niet geweest.
http://marktplaats.puffaway.nl/ - goedkope occasion pijpen voor ieder wat wils
- Vier Heeren Baai
- Joey Peters
Moet er nog eens langsgaan. Nu is mijn favoriet een sigaar uit panama; goede nieuwe kwaliteit uit een relatief onbekend sigarenland. (herthogjes)
- Joey Peters
Olifant is inderdaad erg lekker. Maar ik wil wel eens een sigaar "snacken" en de cigarillos van Olifant zijn pokke duur.
- Hanske
Dat klopt echter koop ik de "miskleur" dat zijn niet op kleur gesorteerde sigaren van Olifant die zijn een stuk goedkoper... ze zijn verpakt in 50-tal...Joey Peters schreef:Olifant is inderdaad erg lekker. Maar ik wil wel eens een sigaar "snacken" en de cigarillos van Olifant zijn pokke duur.
voor zo'n 36 euro...
- Victor Baarn
Stak zo nu en dan ook nog wel eens een sigaar op. R&Y, Griffin en nog wat meer. Onlangs kwam een vriend langs met een sigaar die volgens zn sigarenboer het verschil aantoonde tussen mannen en jongens. Ikzelf was, nadat de sigaar op was, wel licht in mn hoofd. De vriend was halverwege de sigaar kotsmisselijk en ging over zn nek. Enige tijd later kreeg ik van hem de complimenten van zn sigarenboer.
Moet bekennen dat ik toch meer van het pijproken ben. Wel moeilijker overigens dan sigaren roken is mijn ervaring.
Heb ook geen humidor en dat is ook niet bevorderlijk voor sigaarroken.
Moet bekennen dat ik toch meer van het pijproken ben. Wel moeilijker overigens dan sigaren roken is mijn ervaring.
Heb ook geen humidor en dat is ook niet bevorderlijk voor sigaarroken.
- Turin