Door het feit dat ik wat dartsbroeders van hier in een groepsapp heb zitten post ik wat minder hier, terwijl we toch met het WK bezig zijn,... maar alles gaat tegenwoordig live

(*)
Maar mensen wat een mooie en spannende wedstrijden vandaag, zowel in de middag als in de avond.
Om te beginnen met de middag, Cross gun ik alles, zelfs de titel moge hij zover komen, maar wat vond ik het jammer dat Dimitri het nét niet trok vanmiddag. Het had een mooie boost voor darts in Belgie kunnen geven.
Dat het daar nog altijd niet leeft blijkt wel uit dit topic, zijn deelname aan een finale had daar mogelijk wat verandering in aan kunnen brengen.
En verder, we hebben nog een set halve finales te gaan, maar MIJN droomfinale tussen van Gerwen en Taylor is nog altijd een mogelijkheid.
Nog twee andere, bijzonder goede spelers, kunnen nog roet in het eten gooien.
Maar wat zou het mooi zijn als die brutale 'beste van nu' de grote 'beste aller tijde' in zijn laatste WK een veeg om de oren geeft
(met opzet een groene smiley)
(*) Tobias en anderen, terwijl ik dit zit te tikken realiseer ik me dat 'een aantal' leuk is, maar hoe groter de groep, des te leuker.
Dus interesse in de live-darts-app-groep, PB me even een gsm nummer en voeg jullie uiteraard toe.
Voor dit toernooi wellicht wat laat, maar er volgen er nog heel veel meer