Darten

Naast het pijproken natuurlijk ...
The_Undertaker
Administrator

Re: Darten

Bericht door The_Undertaker »

Tobias Tobit schreef:Ik heb het ook een beetje gehad met Roland Scholten
Daar had ik 't al mee gehad toen die zelf nog op de baan stond :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

1e dag Players Championship Finals , van Barneveld, Wright en Anderson naar huis, en (met alle respect) toch twee wat mindere Nederlanders gooien Kyle Anderson en Michael Smith uit het toernooi,..... dit belooft een bijzonder toernooi te worden.
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Wattimena begint niet echt lekker. Wel leuk om Beaton weer terug te zien op het grote podium, mede dankzij hem ben ik destijds op de BBC darts gaan volgen.

Eliminator
Moderator

Hey, ik voorzie een leuke poll, "door wie ben je darts interessant gaan vinden."
De generatie van nu zullen vaak van Barneveld zeggen, toen werd darts hier in eens een dingetje.
De wat oudere zullen verder terug grijpen.

Mijn allereerste en allergrootste held: Eric Bristow (The Crafty Cockney)
Afbeelding

En nog altijd de meest sympathieke darter die ik heb mogen ontmoeten en nog altijd een warm hart toedraag: Andy Fordham (The Viking)
Afbeelding
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Toch een beetje jammer, 4 van de 8 Nederlanders in de eerste ronde tegen elkaar komend wk. Niet dat ik 2 ervan veel verder zag komen, maar toch.

Eliminator
Moderator

De Nederlanders hebben goede zaken gedaan op de Finder Darts Masters in Egmond aan Zee, een toernooi voor BDO spelers.

Danny Noppert is de kampioen geworden bij de heren.
Aileen de Graaf is dat bij de dames.

Helaas kwam ik er veel te laat achter dat er live uitzendingen te zien waren bij NHtv, had graag Andy Fordham gisteren zien spelen.
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Goh wat een mooie pot weer van Vlaamse belofte Dimitri vd Bergh tegen Bunting. Echt een leuke speler en dat op die leeftijd ook al.

Janno
Contacteer:

Bericht door Janno »

Afbeelding
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Eliminator
Moderator

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Paul Lim, tjonge, tjonge wat jammer zeg.

27 jaar na de eerste 9-darter ooit op het WK flikt 'tie het gewoon bijna weer.
Afbeelding

Tobias Tobit

Bericht door Tobias Tobit »

Wie gaat van Gerwen stoppen als ie zo blijft spelen?
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Eliminator
Moderator

Niemand, als hij dit vol kan houden, echt niemand.

12-0 in een recordtijd
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Eliminator schreef:Paul Lim, tjonge, tjonge wat jammer zeg.

Scheelde ook echt niks! Prachtig om te zien.

Tobias Tobit

Re: RE: Re: Darten

Wowbagger schreef:
Eliminator schreef:Paul Lim, tjonge, tjonge wat jammer zeg.

Scheelde ook echt niks! Prachtig om te zien.
En als het aan hem ligt, volgend jaar: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Gaat lekker met de geplaatsden. Nu weer Gurney er uit.

Eliminator
Moderator

Door het feit dat ik wat dartsbroeders van hier in een groepsapp heb zitten post ik wat minder hier, terwijl we toch met het WK bezig zijn,... maar alles gaat tegenwoordig live :lol: (*)

Maar mensen wat een mooie en spannende wedstrijden vandaag, zowel in de middag als in de avond.

Om te beginnen met de middag, Cross gun ik alles, zelfs de titel moge hij zover komen, maar wat vond ik het jammer dat Dimitri het nét niet trok vanmiddag. Het had een mooie boost voor darts in Belgie kunnen geven.
Dat het daar nog altijd niet leeft blijkt wel uit dit topic, zijn deelname aan een finale had daar mogelijk wat verandering in aan kunnen brengen.

En verder, we hebben nog een set halve finales te gaan, maar MIJN droomfinale tussen van Gerwen en Taylor is nog altijd een mogelijkheid.
Nog twee andere, bijzonder goede spelers, kunnen nog roet in het eten gooien.

Maar wat zou het mooi zijn als die brutale 'beste van nu' de grote 'beste aller tijde' in zijn laatste WK een veeg om de oren geeft :mrgreen:

(met opzet een groene smiley)

(*) Tobias en anderen, terwijl ik dit zit te tikken realiseer ik me dat 'een aantal' leuk is, maar hoe groter de groep, des te leuker.
Dus interesse in de live-darts-app-groep, PB me even een gsm nummer en voeg jullie uiteraard toe.
Voor dit toernooi wellicht wat laat, maar er volgen er nog heel veel meer :wink:
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

En ook in huize Wowbagger inmiddels met vertraging de wedstrijden bekeken. Wat een spannende pot van RVB en MVG, maar voor het toernooi denk ik het beste resultaat. Ik kreeg al visioenen van een whitewash in de finale RVB-Taylor. Als Anderson wat beter in zijn fysiek was geweest had ik overigens nog niet geweten of Taylor wel gewonnen had.
Morgen een paar interessante halve finales i.i.g.!

Zo, en nu ga ik ook tukken.

Bommel

Bericht door Bommel »

Gevalletje puntje van den zetel.
Afbeelding

Tobias Tobit

Of net er vanaf!

Eliminator
Moderator

Ben er goed ziek van !

Maar wel alle respect naar Cross, wat een geweldige vent en wat een geweldige wedstrijd.
Als je dit kan op je eerste WK, dan staat je een mooie carriere te wachten en dat gun ik hem dan ook echt.

Hoop alleen wel dat, wat hij nu liet zien tegen de nummer één van de wereld, hij overmorgen ook kan tegen Taylor.

Heren PRF'ers in de darts groep app, dank voor de leuke avond,....... en idd. nu proberen te slapen :roll:
Afbeelding

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Cross moet winnen van die Taylor zak! Als er wel 1 darter is waar ik een hekel aan heb.. Jammer van Van Gerwen maar als je zoveel dubbels mist.. Tsja..
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Arno schreef:Cross moet winnen van die Taylor zak! Als er wel 1 darter is waar ik een hekel aan heb.. Jammer van Van Gerwen maar als je zoveel dubbels mist.. Tsja..
Ik heb overigens altijd het idee dat ik naar je broertje zit te kijken als ik Cross zie gooien, Arno.
Was een prachtige partij gisteravond die eigenlijk geen verliezer verdiende. En zoals Eli al opmerkte: nu hopen dat 'ie hetzelfde kan laten zien tegen die kleine tuinkabouter. Het publiek zal hem in ieder geval niet meer zo gezind zijn als gisteren.

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Wowbagger schreef:
Arno schreef:Cross moet winnen van die Taylor zak! Als er wel 1 darter is waar ik een hekel aan heb.. Jammer van Van Gerwen maar als je zoveel dubbels mist.. Tsja..
Ik heb overigens altijd het idee dat ik naar je broertje zit te kijken als ik Cross zie gooien, Arno.
Kon ik maar zo goed darten als mijn "broertje" :mrgreen: Ellen vindt hem trouwens lijken op Andre Agassi :lol:
Afbeelding

Tobias Tobit

Hij heeft inderdaad wel iets weg van Agassi iets boller wel maar ik zie weldegelijk wat Ellen bedoeld.

nicobakker

Bericht door nicobakker »

Spannend was het wel, maar wat een hoop miskleunen bij het uitgooien. Mijn schoonvader(rip) ex kampioen vogelnpik van westvlaanderen gooide met drie botte vorken nog beter!!!

Bommel

Bericht door Bommel »

nicobakker schreef:Spannend was het wel, maar wat een hoop miskleunen bij het uitgooien. Mijn schoonvader(rip) ex kampioen vogelnpik van westvlaanderen gooide met drie botte vorken nog beter!!!
Logisch met 4 tanden eraan.
De Bull is dan wel een probleem. :mrgreen:
Afbeelding

Bommel

Bericht door Bommel »

Mooi avondje voor de runner-up.
De Power is zijn kracht kwijt.
En dat doet zeer.
Afbeelding

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Rob Cross!!! Yesyesyes!!! Zelden zo genoten van een eenzijdige wedstrijd :mrgreen:
Afbeelding

Bommel

Bericht door Bommel »

En hiermee worden wedstrijden weer echte spannende wedstrijden.
De top 10 hebben een missie.
Dit gaat een mooi darts jaar worden.........denk ik.
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Wat een ge-wel-di-ge klasbak is Cross, geen zenuwen, een wedstrijd tegen je idool zo uitgooien, te gek !!

Schreef het eerder in de darts-app-groep,... toch een beetje een dubbel gevoel, blij van de vervelende tuinkabouter af te zijn, wat is die man de laatste twee jaar vervelend geweest, ook dit WK, sterker,... deze finale (blijf met je klauwen van die dans-mariekes af).
Hij heeft zijn eigen imago compleet verknald de afgelopen jaren. Gunde ik Cross de titel, ja, ja en nog eens ja.

Toch,.... zonder Taylor geen PDC, zonder hem geen Premier League, zonder hem geen knaken en dus geen niveau.
Zonder hem 'slechts' de BDO, ben eenmaal in Frimley Green geweest (Lakeside), vond het te gek, maar laten we eerlijk zijn,.. ik zou willen hun niveau te halen hoor, maar over een zeer korte tijd begint hun WK,... bekijk het eens wat wedstrijden.

Eerste ronde materiaal voor de PDC.

Heb zijn eerste WK titel live gezien tegen Bristow en al zijn WK titels erna ook,.... hij heeft zijn legacy te niet gedaan, dat is zijn eigen schuld.

Anders had ik alleen maar kunnen zeggen Phil Taylor bedankt !!!

De sport heeft heel veel aan hem te danken,.... maar voor nu, de mazzel vervelende kabouter,.... en vooral WELCOME CROSS !
Afbeelding

Plaats reactie