lezen dus: momenteel lees ik: psychedelische perspectieven, de renaissance van de trip in de 21ste eeuw
Heb je al eens kennis gemaakt met het werk van A. Schopenhauer? Hij is mijn top 1 filosoof.Kynikos schreef:Ik lees op het moment Nietzsche en enkel Nietzsche. Het is de zoveelste opleving van mijn interesse. Ik bestudeer het werk van de beste man nu al een jaar of zes af en aan. Heb het idee dat ik er steeds meer vat op begin te krijgen, ook al kan dat natuurlijk nooit echt geheel bij een dergelijk schrijver. Wat mij betreft is Nietzsche de eerste en de laatste filosoof, de grootste. Nooit heb ik iemand gelezen wiens werk meer ingrijpend, diep, intelligent, vernieuwend en verkwikkend is. Mocht ik ooit op een onbewoond eiland terecht komen, dan heb ik aan zijn oeuvre wat boeken betreft genoeg.
Neem eens een kijkje bij De Slegte in Nijmegen.remi schreef:Nu zie ik in dit topic toch een paar keer sherlock holmes na voren komen, zelf ben ik hier ook naar op zoek maar heb deze boeken nog niet kunnen vinden een grote boeken winkel in nijmegen had er niks meer van helaas. Weet iemand van jullie een goede site waar veel boeken op staan en natuurlijk dan ook sherlock holmes boeken, het liefste in het Nederlands maar engels mag ook als het niet anders kan, op bol staat namelijk de complete verhalen van sherlock holmes in het engels dus als ik niks kan vinden bestel ik die gewoon. Mja ik hoop dat iemand van jullie nog andere suggesties heeftalvast bedankt Oja liever geen 2de hands boeken
Heb ik ook gelezen! Mooi boek.Martin Romijn schreef:Ik ben op dit moment bezig in "De kinderen van Húrin" van J.R.R. Tolkien.
inderdaad, net als de LOTR serie. Die boeken heb ik inmiddels al meerdere keren gelezen.... denk dat ik ze voor het eerst zo'n 20 jaar geleden gelezen heb en sindsdien groot fan.stoffel schreef:prachtig boek, "de hobbit" is ook een aanraderMartin Romijn schreef:Ik ben op dit moment bezig in "De kinderen van Húrin" van J.R.R. Tolkien.