mini meet Olst

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Plaats reactie
GR69

mini meet Olst

Bericht door GR69 »

Gisteren een ontzettend fijne en gezellige middag/avond gehad bij Arno.

Heerlijk gegeten, uren gepraat en uiteraard gerookt.

Muziek, geschiedenis, tabak en persoonlijke verhalen wisselde elkaar af.

De waarschijnlijk 70 jaar oude Revelation bleek verrassend goed te zijn. Dat rook ik zeker op. We waren beiden onverdeeld verrast door de nog aanwezige smaak.

Toen ik het wat fris begon te vinden bleek het al best laat te zijn...een goed teken😄

Bedankt voor de gastvrijheid, de gezelligheid, de open en eerlijke gesprekken en het heerlijke eten Arno.

Wat mij betreft is er een mooie vriendschap geboren gisteren.
"There are two medicines for all ills: time and silence"
Alexandre Dumas

Meester W

Re: mini meet Olst

Bericht door Meester W »

Dit bericht doet mij goed. Dank je wel.

Willem
I wasn’t born to follow..

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Het was inderdaad fijn en gezellig geweest Georg! De Revelation bleek een revelatie ondanks wat scepsis van mijn kant. Die "verfblikken" houden de inhoud toch verrassend goed, ook als het open geweest is. Jij ook de bedankt voor de gezelligheid en de open en eerlijke gesprekken!
Afbeelding

Kiske

Bericht door Kiske »

Volgens mij heeft deze minimeet helemaal niet plaatsgevonden............

:wink:

oehoe

Bericht door oehoe »

Kiske schreef: 05 aug 2023 20:51 Volgens mij heeft deze minimeet helemaal niet plaatsgevonden............

Waarom wil iedereen altijd fotobewijs. We zijn 'n volk van paranoïde neuroten aan het worden. :(
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Kiske schreef: 05 aug 2023 20:51 Volgens mij heeft deze minimeet helemaal niet plaatsgevonden............

Zat al te wachten op de opmerking 😆
Afbeelding

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

oehoe schreef: 05 aug 2023 21:14

Waarom wil iedereen altijd fotobewijs. We zijn 'n volk van paranoïde neuroten aan het worden. :(
Volgende maal zal ik een foto hier, op Facebook, Instagram en Twitter, excuus, X, plaatsen 😜
Afbeelding

Kiske

Bericht door Kiske »

oehoe schreef: 05 aug 2023 21:14

1:
Of "we" (spreek liever voor jezelf) zien een knipoog over het oog en geven dan zelf een invulling van andermans woorden. Da's nog niet zo erg, maar je geeft tevens mij een stempel van paranoïde neuroot wat ik je kwalijk neem.

2:
Persoonlijk vind ik het altijd leuk de glunderende kopjes te zien die dit soort meetings oplevert.

3:
Het "pics or it didn't happen" is een, in mijn ogen in ieder geval, traditioneel iets sinds vanaf het begin van dit forum al speelt. Zodanig zelfs, dat toen ondergetekende eens vergeten was een foto van een minimeet te maken, het verslag begon met de tekst: "onderstaand een verslag van een gezellige meeting die niet heeft plaatsgevonden want er is verzuimd er een foto van te maken" Ook dat verhaal was met een knipoog, echter zonder emoticon erbij, maar toch was het voor een ieder duidelijk. In deze tijd echter waarbij op flessen chloor wordt vermeldt dat je de inhoud niet moet drinken, heb ik er wél voor gekozen een emoticon bij te zetten, maar dat blijkt onvoldoende.

Robbie-san

Bericht door Robbie-san »

Hier gelezen dat er een mini samenzijn schijnt te zijn geweest, hopelijk was de sfeer en de tabak niet virtueel en hebben jullie een mooie minimeet gehad!!!!

Huzzah
Ad impossibile nemo tenetur

GR69

Bericht door GR69 »

Geen alibi-foto...klopt, het was te gezellig om ons met dergelijke futiliteiten bezig te houden. De herinnering is genoeg. En...we hadden ook niks kunnen melden...😉

(Inhoud buiten bereik van kinderen houden en niet innemen..🫣🤣)
"There are two medicines for all ills: time and silence"
Alexandre Dumas

Chris

Bericht door Chris »

Zulke meetings zijn altijd bijzonder en blijven in de herinnering. Hoe zouden jullie de tabak typeren qua smaak?

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Chris schreef: 06 aug 2023 14:14 Zulke meetings zijn altijd bijzonder en blijven in de herinnering. Hoe zouden jullie de tabak typeren qua smaak?
Erg lastig om te zeggen na 1 rookbeurt waarbij ik mijn aandacht ook had bij het kletsen. De ingrediënten zijn Burley, Kentucky, Latakia, Perique en Virginia. Ik heb voornamelijk Virginia en Burley geproefd. Denk dat de Latakia en Perique hun kracht verloren hebben in de loop der jaren en zijn opgegaan in het geheel. Er zou ook een fruit/citrus flavouring moeten zijn, maar denk dat die is verdampt. Desondanks was het een aangename, zachte rookbeurt. Geen tabak die wil opvallen, maar een tabak die je eigenlijk op ieder moment van de dag kan roken.
Afbeelding

Plaats reactie