RC Cherrywood

Pijpmakers allerhande, verenigt u!
Plaats reactie
Massis
Administrator
Contacteer:

RC Cherrywood

Bericht door Massis »

Sommige mensen zijn van mening dat je nooit genoeg pijpen kan hebben. Ik prijs mezelf bijzonder gelukkig dat ten minste eentje daarvan steeds weer bij mij aanklopt met interessante uitdagingen :lol:

Ditmaal was de vraag een cherrywood, zeg maar een variant op de poker maar dan met een kromming in de kop, met een reverse calabash kamer in de tige. Best een uitdaging, maar het eindresultaat kan me toch weer erg bekoren.

Zij die mijn topics hier wat volgen, kunnen op basis van de kleur van het mondstuk wel raden voor wie deze is, dat is namelijk gemaakt van de 2e helft van het blokje dat ik gebruikte voor een eerdere pijp.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Luys
Moderator

Re: RC Cherrywood

Bericht door Luys »

Misschien niet helemaal mijn ding, maar ik denk dat de aanvrager hier blij mee gaat zijn! Ziet er zeer fraai uit.
Pijproker des forums

oehoe

Bericht door oehoe »

Ook niet naar mijn smaak en voorkeur maar 'n prachtige pijp verder.
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Ducheyne

Bericht door Ducheyne »

Spijtig dat de nieuwe eigenaar er morgen niet bij is om dit prachtstuk in al zijn glorie te laten bewonderen .
Zijn er nog die zich terug aanmelden voor een nieuwe ?? :mrgreen:
Life is a time trial .
Smoke more , worry less

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis »

Ducheyne schreef: 06 mei 2022 15:33 Spijtig dat de nieuwe eigenaar er morgen niet bij is om dit prachtstuk in al zijn glorie te laten bewonderen .
Zijn er nog die zich terug aanmelden voor een nieuwe ?? :mrgreen:
Als PostNL een beetje meewerkt kan de nieuwe eigenaar 'm morgen in al zijn glorie bewonderen. Helaas niet in Wuustwezel inderdaad!
Ik had gehoopt de jouwe wel mee te kunnen brengen, maar daar stak een groot gapend gat in een blok bruyere helaas een stokje voor...
Desondanks normaal wel een preview ;-)

Meester W

Bericht door Meester W »

Zeer fraai. Complimenten !
I wasn’t born to follow..

Tirman

Bericht door Tirman »

Echt een mooie pijp!!

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

Ik vind 'm wel fraai eigenlijk, kleur mondstuk zou niet m'm ding zijn maar het model en afwerking zijn top!
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

George Bertram

Bericht door George Bertram »

Zojuist bij mijn terugkeren uit een lang weekend motortoeren langs de Moezel en de Maas, een mooie pijp mogen uitpakken.
Wederom zeer tevreden over het resultaat. Deze past qua kleur van de pijpkop en mondstuk precies bij de eerder mogen ontvangen Alaskan banker (naar voorbeeld van wijlen Huub zijn prachtige pijp).
Opnieuw bedankt Nick voor de mooie pijp. Hier een tevreden man. Op zoek naar een nieuwe uitdaging :D :D
Fumo et Emergo ;p

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis »

George Bertram schreef: 08 mei 2022 14:50 Zojuist bij mijn terugkeren uit een lang weekend motortoeren langs de Moezel en de Maas, een mooie pijp mogen uitpakken.
Wederom zeer tevreden over het resultaat. Deze past qua kleur van de pijpkop en mondstuk precies bij de eerder mogen ontvangen Alaskan banker (naar voorbeeld van wijlen Huub zijn prachtige pijp).
Opnieuw bedankt Nick voor de mooie pijp. Hier een tevreden man. Op zoek naar een nieuwe uitdaging :D :D
Blij dat ook deze weer aangekomen is en bevalt :-)

Volgende keer dat je langs de Moezel en de Maas gaat toeren kan je evengoed hier even stoppen voor een kop koffie en het ophalen van je pijp :lol:

Plaats reactie