Gisteren ben ik live op de radio geweest bij Radio M (RTV Utrecht) om te praten over pijpmaken en het pijproken in het algemeen. Het was een leuke ervaring. De reporter die bij me thuis kwam had er ook plezier in, het is dan ook een leuk item geworden. Via onderstaande link is het terug te luisteren. Het waren 3 blokjes van een aantal minuten.....
https://www.rtvutrecht.nl/radio/aflever ... 0214120000
Pijproken op de radio
- Martin Romijn
- Contacteer:
- Meester W
- oehoe
Re: Pijproken op de radio
Net wat de reporter aan 't eind van zijn interview verkondigde: " 't Zijn kunstwerkjes."
Tomorrow the world inderdaad om met Meester W te spreken. Wellicht wonen er op Mars (niet waarschijnlijk overigens) of buiten dit zonnestelsel (zou zo maar kunnen) wezens die je ambacht en kunst plus 't genieten van tabak weten te waarderen.
Bedankt voor 't delen.
Tomorrow the world inderdaad om met Meester W te spreken. Wellicht wonen er op Mars (niet waarschijnlijk overigens) of buiten dit zonnestelsel (zou zo maar kunnen) wezens die je ambacht en kunst plus 't genieten van tabak weten te waarderen.
Bedankt voor 't delen.
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
- Martin Romijn
- Contacteer:
- Arno
- Contacteer:
- Deadl0ck
Ik pijprook hoofdzakelijk zittend op een lekkere stoel of bank, soms op een muurtje aan de waterkant... maar ieder zijn ding.
Groet, Mark
- Paasei
- GR69
Idem. Snap het helemaal..vooral dat 'aan de waterkant' kan niet wachten op geschikt weer
Music is the literature of the heart; it commences where speech ends.
Alphonse de Lamartine
Alphonse de Lamartine