Ben een pijpstoel aan het maken van een wc-rol, kranten en behangplaksel. Nu laten drogen en aflakken. Zal het eindresultaat ook delen, maar kon het niet laten dit nu al te laten zien.
Ik vraag mij af of er meer pijprokers zijn die ook (zo) creatief zijn. Zelf bind ik wat vliegjes e.d. om mee te vissen. Maar dit ziet er goed uit, wordt vast mooi, ben benieuwd naar het eind resultaat.
Leer van gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag.
Transparante lak. Bij de volgende 'n pakkende krantenkop uitzoeken. Iets zoals: "Mark Rutte tot keizer gekroond!" , "Nederland winnaar WK Qatar." , "Elfstedentocht 2022 gewonnen door Willem van Buren."
"It's easier to fool people than to convince them they have been fooled."
oehoe schreef: ↑04 jul 2021 23:54
Transparante lak. Bij de volgende 'n pakkende krantenkop uitzoeken. Iets zoals: "Mark Rutte tot keizer gekroond!" , "Nederland winnaar WK Qatar." , "Elfstedentocht 2022 gewonnen door Willem van Buren."
Of een oude advertentie voor pijptabak o.i.d. , staan er genoeg hier op het forum.
oehoe schreef: ↑04 jul 2021 23:54
Of een oude advertentie voor pijptabak o.i.d. , staan er genoeg hier op het forum.
Niet aan gedacht maar wellicht, nee zeker 't beste idee indeze.
"It's easier to fool people than to convince them they have been fooled."