Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door junksculp »

Zie net 2 nieuwe tabakken op de site van Danpipe. Is iemand bekend met deze tabakken? De blikken spreken me erg aan, zeker het nijlpaard met de pijp, smaakt naar litchis met kersenbloesem.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
capricorn
Berichten: 302
Lid geworden op: 30 aug 2013 09:42
Locatie: Heerlen

Re: Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door capricorn »

vanaf 1.02 uur de dan Toobacos

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door junksculp »

capricorn schreef: 29 okt 2019 20:37 vanaf 1.02 uur de dan Toobacos
Dank je Peter.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door Arno »

Heb aan beide tabakken mogen snuffelen op de Inter Tabac Fair in Dortmund en heb de Okapi daar gerookt (https://dutchpipesmoker.wordpress.com/2 ... mpression/). Eerlijk gezegd, jouw smaak een beetje kennende denk ik niet dat beide tabakken iets zijn voor je. Bij de Okapi beschrijving staat ook vanille, ik haalde dat er niet uit in Dortmund. Het is meer een natuurlijke flake waar lichtjes een aroma overheen zit. Als je daarna Kiboko ruikt krijg je een klap in je gezicht, echt een aromaat overkill, moet je van houden..
Afbeelding

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door junksculp »

Arno schreef: 30 okt 2019 07:24 Heb aan beide tabakken mogen snuffelen op de Inter Tabac Fair in Dortmund en heb de Okapi daar gerookt (https://dutchpipesmoker.wordpress.com/2 ... mpression/). Eerlijk gezegd, jouw smaak een beetje kennende denk ik niet dat beide tabakken iets zijn voor je. Bij de Okapi beschrijving staat ook vanille, ik haalde dat er niet uit in Dortmund. Het is meer een natuurlijke flake waar lichtjes een aroma overheen zit. Als je daarna Kiboko ruikt krijg je een klap in je gezicht, echt een aromaat overkill, moet je van houden..
Hoi Arno, dan is het ook niks voor mij. Wij hebben ongeveer dezelfde smaak. Bedankt.

Gebruikersavatar
GR69
Berichten: 1631
Lid geworden op: 26 jul 2021 20:03
Locatie: Drenthe

Re: Nieuwe dan tobacco tabakken Okapi en Kiboko

Bericht door GR69 »

Kiboko...ik ben geen aromaat fan heb ik gemerkt maar ik kreeg deze van Henricus. Het kersenbloesem/liche smaakje is erg aanwezig. Bijna ouwewetse zuurtjes uit omas kast aanwezig... je vullingen blijven zitten en ik heb al mn glazuur nog denknik...😄.
Maar voor af en toe eens, zoals nu met een borrel op ouwejaarsavond. Tussen de zoetigheid en vette happen door...Lekker hoor.
'De hel is gewoon een bos met een slechte naam'

Plaats reactie