1 uur en 30 minuten

Dat is 3 uur met een hele flake.

Deze pijp rook ik zelden omdat die vanwege het erg smalle rookkanaal nogal moeilijk rookt.
Met de knipmethode wel goed en langzaam te roken.
Stap in de trein en ik wacht op je bij Oss Centraal met flakes......culann schreef:Klink als een interessante manier van stoppen. Ga ik ook eens proberen. Alleen nu een zeldzaam moment dat ik geen flake in huis heb... Dus snel maar weer naar de winkel
Dank voor 't aanbod, maar met dit weer vertrouw ik de NS nietWallace schreef:Stap in de trein en ik wacht op je bij Oss Centraal met flakes......culann schreef:Klink als een interessante manier van stoppen. Ga ik ook eens proberen. Alleen nu een zeldzaam moment dat ik geen flake in huis heb... Dus snel maar weer naar de winkel
Bij welk weer vertrouw je die wel?culann schreef:Dank voor 't aanbod, maar met dit weer vertrouw ik de NS niet
Heb je die niet ooit van mij gerookt toen we samen in de auto zaten op weg naar Martin?St Patrick schreef:O ja, Orlik Golden Slice wil ik ook nog wel eens stoppen...
Volgens mij wel, en ik heb er ooit een keertje een ruime sample van gehad... Is erg lekker maar anders dan Dunhill...Arno schreef:Heb je die niet ooit van mij gerookt toen we samen in de auto zaten op weg naar Martin?St Patrick schreef:O ja, Orlik Golden Slice wil ik ook nog wel eens stoppen...
Als je wilt kan ik wel een wat zoetere flake meenemen: Stanwell Rose & Crown, de flake van Planta Black Vanilla of de flake van de Mac Baren Vanilla Cream. Of een niet zoete Samuel Gawith Best Brown Flake. Laat maar even weten. Of ik neem ze gewoon allemaal mee. Kun je in Wuustwezel even snuffelen en roken.Sidekickelvis schreef:Heb (met teleurstellend resultaat) twee keer een Troost Slice gerookt. Dit is dus een Flake tabak? Ik vond de tabak nogal zwaar.... En heb toch ruim 25 jaar gerookt waarvan het merendeel Zware Van Nelle.... Ik zal in Wuustwezel iemand een flake afhandig maken en de knip methode eens proberen.... Wellicht dat dat beter gaat.
Graag! Krijg er steeds meer zin an.... Denk dat er daar een wereld voor me opengaat ........Winslow Collector schreef:Als je wilt kan ik wel een wat zoetere flake meenemen: Stanwell Rose & Crown, de flake van Planta Black Vanilla of de flake van de Mac Baren Vanilla Cream. Of een niet zoete Samuel Gawith Best Brown Flake. Laat maar even weten. Of ik neem ze gewoon allemaal mee. Kun je in Wuustwezel even snuffelen en roken.Sidekickelvis schreef:Heb (met teleurstellend resultaat) twee keer een Troost Slice gerookt. Dit is dus een Flake tabak? Ik vond de tabak nogal zwaar.... En heb toch ruim 25 jaar gerookt waarvan het merendeel Zware Van Nelle.... Ik zal in Wuustwezel iemand een flake afhandig maken en de knip methode eens proberen.... Wellicht dat dat beter gaat.
Komt in orde. Ik heb voor zulke meetings altijd een notitie-"blokje" in mijn slimme telefoon. Dat voor Wuuswezel wordt langer en langer.Sidekickelvis schreef:Graag! Krijg er steeds meer zin an.... Denk dat er daar een wereld voor me opengaat ........Winslow Collector schreef:Als je wilt kan ik wel een wat zoetere flake meenemen: Stanwell Rose & Crown, de flake van Planta Black Vanilla of de flake van de Mac Baren Vanilla Cream. Of een niet zoete Samuel Gawith Best Brown Flake. Laat maar even weten. Of ik neem ze gewoon allemaal mee. Kun je in Wuustwezel even snuffelen en roken.Sidekickelvis schreef:Heb (met teleurstellend resultaat) twee keer een Troost Slice gerookt. Dit is dus een Flake tabak? Ik vond de tabak nogal zwaar.... En heb toch ruim 25 jaar gerookt waarvan het merendeel Zware Van Nelle.... Ik zal in Wuustwezel iemand een flake afhandig maken en de knip methode eens proberen.... Wellicht dat dat beter gaat.
+ 1 en onder het mom van "never change a winnig team" hou ik het ook lekker zo !culann schreef:..........gewoon op de vouw en geef er een flinke draai aan methode. Die bevalt me prima.
Sorry Rob, deze is echt te flauw.........robvoorburg schreef:Op die wijze behandel ik flakes ook, zijn er geknipt voor.
Plus:Eliminator schreef:http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=47&t=3314
en
http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=47&t=2491
deze