Maboc,maboc schreef:@Wulle : Mooie pijp hoor veel plezier ervan.
@Nekker : Mijn Hollandsche kaaskop vraagt zich af wat een matrak is.
Een matrak is een Vlaams woord voor wapenstok toebehorend aan de politiediensten...

rudi 'de wulle'
Maboc,maboc schreef:@Wulle : Mooie pijp hoor veel plezier ervan.
Ah tnx.wulle schreef:Maboc,maboc schreef:@Wulle : Mooie pijp hoor veel plezier ervan.
Een matrak is een Vlaams woord voor wapenstok toebehorend aan de politiediensten...![]()
rudi 'de wulle'
Wees er zuinig op !Jos schreef:Altijd een geruststellend idee als men wat kilo's flake in huis heeft!
Gisteren heeft 4noggins mij bericht dat mijn nieuwste bestelling verzonden is:
17.5 oz, 500 gr., bulk Gawith Hoggarth Louisiana Perique Flake
16 oz, 450 gr., bulk Samuel Gawith 1792 Flake
Flake Jos niet uit, aan het einde van de lente is het op.jarnogab schreef:Wees er zuinig op !Jos schreef:Altijd een geruststellend idee als men wat kilo's flake in huis heeft!
16 oz, 450 gr., bulk Samuel Gawith 1792 Flake![]()
Bommel schreef: Flake Jos niet uit
Over lente gesproken, u hebt ook weer frisse onderschriftbanner heer BommelBommel schreef:Flake Jos niet uit, aan het einde van de lente is het op.jarnogab schreef:Wees er zuinig op !Jos schreef:Altijd een geruststellend idee als men wat kilo's flake in huis heeft!
Och Mme Bommel vond, met de kleine op komst, er wat meer vrolijkheid onder mijn berichten moest komen.Arno schreef:Over lente gesproken, u hebt ook weer frisse onderschriftbanner heer BommelBommel schreef:Flake Jos niet uit, aan het einde van de lente is het op.jarnogab schreef:Wees er zuinig op !Jos schreef:Altijd een geruststellend idee als men wat kilo's flake in huis heeft!
Thanks Jarnogab, ik zal de complimenten overbrengen aan Mme Bommel.jarnogab schreef:Fraai onderschrift, Heer Bommel. Felicitaties aan de vrouw!
Ik zie dat Bommel al de 5000 berichten nadert, ja dat gaat hard als je ze nu met zijn vieren schrijft.Arno schreef: Over lente gesproken, u hebt ook weer frisse onderschriftbanner heer Bommel
Komt goed!St Patrick schreef:Ik ben ook in afwachting van de eerst mixtures van Arno...Misschien morgen maar ff een pijpje proberen Arno...???
Ik verwacht dat de vierde meer eten in het roet zal gooien en de 5000 nog even op zich moet laten wachten.Jos schreef:Ik zie dat Bommel al de 5000 berichten nadert, ja dat gaat hard als je ze nu met zijn vieren schrijft.Arno schreef: Over lente gesproken, u hebt ook weer frisse onderschriftbanner heer Bommel
pijpliefhebberrobin schreef:Pakje clan aromatic.