Wauw, Wulle. Wat een prachtpijp.
Als ze even goed smoort als mijn andere van Jeppesen ben ik een gelukkig man
Ik deel hier ook zelden aanwinsten, maar dit is even schrikken. Heb een paar dagen geleden een soortgelijk pakketje ontvangen. Hetzelfde aantal om precies te zijn en zelfs de modellen zijn soortgelijk. Erg eng, Arno!
De eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik dat lot 2dehands heb kunnen kopen, het is uit dat lot dat ik ook nu mijn gouden zippo aansteker heb.Arno schreef:Echt? MWHOEHAHAHAHAHAAAAAAA!!!![]()
Bij wie heb jij besteld als ik vragen mag?
Gouden Zippo aansteker? ZozoNekker schreef:De eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik dat lot 2dehands heb kunnen kopen, het is uit dat lot dat ik ook nu mijn gouden zippo aansteker heb.Arno schreef:Echt? MWHOEHAHAHAHAHAAAAAAA!!!![]()
Bij wie heb jij besteld als ik vragen mag?
Maar de corncob's zijn allemaal vanuit de USA, meerbepaald van het bedrijf: Missouri Corncob Meerschaum. Of zoiets in de aard?
Eigenlijk is dit ook gewoon een heel slecht forum voor de pijprokende mensPeregrijn schreef:...ik word hier op het forum toch langzaam aan aangetrokken tot wat extremer vormgegeven pijpen merk ik
+1, heb het nooit echt een lelijke pijp gevonden, maar afhankelijk van de kleurencombinatie word 'ie wel mooier naarmate ik 'm vaker zie!Gypscoprotheres schreef:Mooie aanwinsten weer allemaal!
Ook ik begin langzamerhand steeds meer aan de vorm van de Harlekin te wennen... (en haar steeds mooier te vinden!)