Godfrey
You're welcome!Godfrey59 schreef:Op aanraden van Arno meegenomen deze Torben Dansk 40 Jubilee Smooth Latakia .Omdat ik steeds minder Latakia ben gaan roken had ik mijn twijfels maar potdorie deze vindt ik wel lekker af en toezacht en toch rokerig met een zoete note . brand mooi weg , en in tegenstelling tot veel Duitse blends geen bite. Bedankt maat . Goede tip
![]()
Godfrey
Latakia is een aparte onder de pijptabakken, ik maakte er lang geleden,Peter79 schreef:Na een bezoek laatst aan rivulus een sampeltje mee gekregen ,
wat ik eigenlijk voor een beginnend roker best heerlijk vond weg roken eigenlijk en me zelf ervan verbaasde .
omdat ik eigenlijk niet wist om wat voor tabak het bleek te gaan en navraag deed bij Rivulus gaat het om My Own Blend ‘Red Heat’ ofwel een latakia soort .
Dus ga waarschijnlijk wel eens kijken om vaker een latakia te pakken blijkbaar als je het eenmaal geproeft hebt smaakt het naar meer .
kortom een beginnend pijproker die de latakia wel vind smaken
penzance ken ik niet eens even opzoekenrobvoorburg schreef:Penzance;
Lancers Flake;
Perfection.
In willekeurige volgorde.
Niet vreemd hoorjunksculp schreef: Vreemd genoeg kan dunhill me niet echt bekoren, ik heb er echt veel van geprobeerd.
Ik heb de penzance gevonden, maar overal is hij uitverkochtjunksculp schreef:penzance ken ik niet eens even opzoekenrobvoorburg schreef:Penzance;
Lancers Flake;
Perfection.
In willekeurige volgorde.
Gelukkig ben ik niet de enige die dunhill niet top vinden, staat wel overal in de top tien bij winkel als best verkochtArno schreef:Niet vreemd hoorjunksculp schreef: Vreemd genoeg kan dunhill me niet echt bekoren, ik heb er echt veel van geprobeerd.Okeeje tabakken maar niets bijzonders naar mijn mening.
In willekeurige volgorde:
- John Cotton Smyrna
- GL Pease Abingdon
- Penzance
Nog een liefhebber van de commonwealthsim schreef:G.L. Pease - Charing Cross
Samuel Gawith - Commonwealth
Mac Baren - HH Vintage Syrian
De eerste twee vullen voor mij elkaar aan. Ze zijn ideaal om met elkaar af te wisselen.
Allebei. Wordt slechts mondjesmaat aangeboden en is dan direct uitverkocht.junksculp schreef: De Penzance krijg ik nergens, overal uitverkocht. Ze maken te weinig op hij is heel lekker
Van jouw rijtje maar 1 gehadSidekickelvis schreef:HU Sweet Latakia/HU Raiko Chocolat/ Bosswel's Mild English
Old Dublin/ SG Perfection/Dubhill Aperitif
Pirate Kake/HH Vintage Syrian/Gemain's Latakia Flake
Maar het veranderd iedere dag.....![]()
Er zitten 1 flaketabakken bij, de rest is allemaal loose cut, de Kake moet je zelf wat uitrubben inderdaad. Helaas zijn er maar 2 makkelijk te krijgen.junksculp schreef:Van jouw rijtje maar 1 gehadSidekickelvis schreef:HU Sweet Latakia/HU Raiko Chocolat/ Bosswel's Mild English
Old Dublin/ SG Perfection/Dubhill Aperitif
Pirate Kake/HH Vintage Syrian/Gemain's Latakia Flake
Maar het veranderd iedere dag.....![]()
.
Er zitten wel een aantal flake tabakken bij, niet mijn ding.
Dat moet ik nog maar afwachtensim schreef:watertandt
Dat is een goede tip, ik hoop dat ze bevallen. Op dit moment steekt commonwealth met kop en schouders voor mij overal bovenuit, ik hoop dat 1 van deze tabakken daar iets aan kan veranderenArno schreef:Lekkerrrr!!! Tip: Als HH Vintage Syrian en JC Smyrna je bevallen, sla er dan flink van in. Het zijn beide blends die volgend jaar verdwijnen...
Pas op, door schade en schande ben ik er inmiddelsjunksculp schreef:Dat is een goede tip, ik hoop dat ze bevallen. Op dit moment steekt commonwealth met kop en schouders voor mij overal bovenuit, ik hoop dat 1 van deze tabakken daar iets aan kan veranderenArno schreef:Lekkerrrr!!! Tip: Als HH Vintage Syrian en JC Smyrna je bevallen, sla er dan flink van in. Het zijn beide blends die volgend jaar verdwijnen...
Dat heb ik zelf ook al ondervondenrobvoorburg schreef:Pas op, door schade en schande ben ik er inmiddelsjunksculp schreef:Dat is een goede tip, ik hoop dat ze bevallen. Op dit moment steekt commonwealth met kop en schouders voor mij overal bovenuit, ik hoop dat 1 van deze tabakken daar iets aan kan veranderenArno schreef:Lekkerrrr!!! Tip: Als HH Vintage Syrian en JC Smyrna je bevallen, sla er dan flink van in. Het zijn beide blends die volgend jaar verdwijnen...
achter dat smaak aan verandering onderhevig is.
In die lijn zou ik je kunnen aanraden om ook eens Old Ironsides en Holly's Discovery te proberen. Beiden van DTM ( www.danpipe.de ).junksculp schreef:Dat is een goede tip, ik hoop dat ze bevallen. Op dit moment steekt commonwealth met kop en schouders voor mij overal bovenuit, ik hoop dat 1 van deze tabakken daar iets aan kan veranderenArno schreef:Lekkerrrr!!! Tip: Als HH Vintage Syrian en JC Smyrna je bevallen, sla er dan flink van in. Het zijn beide blends die volgend jaar verdwijnen...