Naar Wuustwezel zal ik wat Lancers Slices voor je meebrengen, ook een virginia/latakia flake.
PhilipV schreef:And another one embraces the dark side/leaf/...
Ik merk de laatste tijd ook dat ik steeds meer en meer latakia aan het roken ben. Uiterst aangenaam!
Sowieso een prachtig jaarrobvoorburg schreef:In 1967 rookte ik mijn eerste pijp
Hét jaar van Eli?Eliminator schreef:Sowieso een prachtig jaarrobvoorburg schreef:In 1967 rookte ik mijn eerste pijp
Dat was ook Huub volgens mij.Freark schreef:Wessex Sovereign (omdat iemand -weet niet meer wie- daar goede dingen -weet niet meer wat- van zei).
Ja precies, ik heb er (tevens tip van Huub) een blikje Deception Pass bij gedaan.Arclaud schreef:Dat was ook Huub volgens mij.Freark schreef:Wessex Sovereign (omdat iemand -weet niet meer wie- daar goede dingen -weet niet meer wat- van zei).
sorry even opgezocht Erinmore was hetsmidje schreef:ken niet genoeg van flake tabakken om er iets van te kunnen zeggen , enkel die van zondag vond ik goed , een sampel van Cipke ,
Emircone of zo iets een gele deksel had het
Samuel Gawith FVF is, zoals de naam al doet vermoeden, een straight Virginia Flake met volle smaak en een redelijke dosis nicotine. De flakes kunnen nogal dik zijn en zullen naar alle waarschijnlijkheid ook drijfnat zijn. Even laten drogen en goed rubben dus.smidje schreef:samuel with ( staat nog iets tussen ) full virginia flake
heb ik onlangs gekocht , wat is dit voor een flake ?
Die Huub heeft heel wat te verantwoorden als het gaat om het aanwakkeren van TKZ.Ribbon schreef:Ja precies, ik heb er (tevens tip van Huub) een blikje Deception Pass bij gedaan.Arclaud schreef:Dat was ook Huub volgens mij.Freark schreef:Wessex Sovereign (omdat iemand -weet niet meer wie- daar goede dingen -weet niet meer wat- van zei).
Er is bijvoorbeeld Robert McConnell Pure Cuban, in Duitsland te verkrijgen. Hij bevalt mij goed, voor af en toe, en ik heb er een aparte pijp voor gereserveerd omdat de smaak nogal in de pijp blijft hangen (ghosting). Als je mij per pb je adres stuurt kun je van mij een sample krijgen.remi schreef:Zijn er ook tabakken die de aardsr smaak hebben van een goede sigaar? Ja tuurlijk ik kan dan gewoon een sigaar gaan roken maar ik bedoel. Als je een goede sigaar hebt uit bijvoorbeeld Nicaragua dan zit er een goede aardse smaak aan met hinten van koffie. Is dit ook in pijptabak te vinden? Hopdlijk zit ik in het goede topic.
Anders excuus.