Een soft-cover van de Pijpenbevrier voor 14 euro.
Een ook een pakje Pastilles Polar strong. Echt sterke muntjes.
Maar ik kocht die voornamelijk voor de tekening op het pakje.

Dries
Ik heb de pijpenbevrier in een klein winkeltje in de Lange Koepoortstraat gekocht. Maar ben toen in de Slegte binnengesprongen en daar stond hij voor de Hard-cover voor 4 euro MinderPaasei schreef:Mooi!
Waar in Antwerpen?
Hij stond in de kelder bij hobby denk ik (ik weet het echt niet zeker) en dan bij rookwaren.Kapitein Haddock schreef:'k Zen vandaag nog boeken gaan (ver)kopen in De Slegte.![]()
In welke sectie stond het eigenlijk?
Ah, Rij jij met een BMW ?Luys schreef:..Morgen even met de motor naar de techniekerts, zijn vermoedelijk een uurtje bezig om erachter te komen waarom dat ding zoveel olie zuipt.
Nee, het is een Yamaha TDM850 en die kunnen er ook wat van. Alhoewel de mijne duidelijk probeert een record te zettenPaasei schreef: Ah, Rij jij met een BMW ?
(running gag op een motorforum waar ik ook wel eens vertoef..)
Squadron Leader heb ik ook al e.e.a. over gelezen waardoor ik de conclusie trok dat dat wellicht ook iets voor mij is. Van Mac Baren had ik wel de 'Scottish Blend' al op de lijst gezet... Ach ik heb nog ribben zat, en met ribben ben ik ook een slapjanus, dus kan nog wel wat missenPaasei schreef: Ben wel heel benieuwd naar je eerste ervaring met Old Dublin.
Ik wissel een beetje af tussen mijn 2 favoriete Latakia blends : blikje Old Dublin, blikje Squadron Leader van Samuel Gawith. De laatste verschilt van OD vooral omdat er geen black cavendish in zit. Smaakt anders, maar ik kan het niet omschrijven
Wil je het zoeken in ongesausde blends met een even krachtige smaak maar zonder latakia, dan is de Burley London Blend van McBaren ook een aanrader, misschien eentje op het lijstje voor een volgende rib...
Zoals aangegeven: ik heb een klein sampletje gekregen...keesie75 schreef:ziet er lekker uit.
ben wel benieuwd naar die MB 7 zeeen