Ow echt?smidje schreef:de bovenste heb ik van gisteren in mijn bezit Pellie
een echte kachel als je die in je handen hebt
foto's volgen straks
Zo groot of brand gewoon zo goed?
Ow echt?smidje schreef:de bovenste heb ik van gisteren in mijn bezit Pellie
een echte kachel als je die in je handen hebt
foto's volgen straks
Mijne groot genoegsmidje schreef:yep zo groot is die , je moet al echt geen klein handen hebben hé
Mjah... Maar zo vaak kom ik niet in Keulen [emoji1] . je begint nog onschuldig in de normale winkel. En dan zegt ie dat er in het pand er naast nog veel mooiere liggen. Of je even meeloopt.. [emoji15]robvoorburg schreef:Daar heb je even flink in de zak geblazen Rivulus!
Jij had wel een reclame bureau kunnen beginnen.Jos schreef:Prachtige aanwinsten trekken weer voorbij.
Zelf een oubollig pijpenrekje, vandaag bevestigd. Met weemoed denk ik wel eens terug aan de tijd dat ik gewoon één pijp had.
Overigens de tekst brengt mij op een idee. Nog nooit condooms gezien waarop deze tekst gedrukt was met een kleine variatie op het woord roken. Gegarandeerd een gouden handel.
Zijn ze te doen?Wowbagger schreef:Kijk eens aan: 2 klassiekers! Veel genot er van.
Sluit ik me geheel bij aan, met de voetnoot dat mijn favoriet van de 2 in een blikje zit.robvoorburg schreef:Van Renssen uit Delft rookt niet anders dan Amphora en onze Jos was/is (?)
een zeer fanaat liefhebber van de Troost, nogalpersoonlijk dus.
Het zijn inderdaad oude merken, zou ze gewoon zelf proberen, laat eens
weten wat jouw bevindingen zijn.
(kan je misschien bij voorkeur bij het betreffende merk plaatsen, dan kunnen
andere er wellicht ook makkelijker hun voordeel mee doen)
'Vind ik leuk'Jos schreef:Van beide pakhuizen leeg gerookt. Eerst de bruine Amphora en toen ik op flakes overschakelde vooral de Troost Slices die ik nog regelmatig rook.
lindbergh-nl schreef:Niet echt voor de pijp, maar ben er toch erg blij mee. Vandaag gekocht op de zomermarkt in Gieten. Zag hem liggen en had er een klik mee. Blijkt het een aansteker te zijn die vanaf 1939 gebouwd is en veel gebruikt werd in het Duitse leger in WO2. Dat ze toen al wisten dat ik graag een aansteker wilde met mijn eigen initialen.
![]()
![]()
Karel Gol