NoneNicer schreef:Daarnaast, weet je of de algemene SG tabakken ook beschikbaar komen? Dan wordt een ritje nog interessanter!
Yup, want Flatlander Flake komt mee met de rest van de SG tabakken
Eliminator schreef:Maar het feit dat er al van meerdere mensen een aanbod komt om de distributie te ondersteunen,.......
TOP mannen en dat meen ik echt !
Nog mooier als we de distributie via minimeets weten te regelen. Goeie reden om samen te komen en het ontlast de Post.nl een beetje.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.
Net even met Elbert Gubbels aan de lijn gehangen. Hij zit nog steeds op de prijs van onze labels te wachten. Zo gauw hij die weet van Bob (Elbert zei volgende week..) kan hij de kosten doorberekenen en weten ik en jullie de prijs van de forumtabak.
Arno schreef:Net even met Elbert Gubbels aan de lijn gehangen. Hij zit nog steeds op de prijs van onze labels te wachten. Zo gauw hij die weet van Bob (Elbert zei volgende week..) kan hij de kosten doorberekenen en weten ik en jullie de prijs van de forumtabak.
Spannend! Lijkt wel kerst en sinterklaas tegelijk [emoji12]
Overigens: je werd genoemd in de PipesMagazine Podcast van deze week door Brian Levine. Jij en Janno hebben nog een biertje genuttigd met hem blijkbaar? Goed bezig!
NoneNicer schreef:Overigens: je werd genoemd in de PipesMagazine Podcast van deze week door Brian Levine. Jij en Janno hebben nog een biertje genuttigd met hem blijkbaar? Goed bezig!
NoneNicer schreef:Daarnaast, weet je of de algemene SG tabakken ook beschikbaar komen? Dan wordt een ritje nog interessanter!
Yup, want Flatlander Flake komt mee met de rest van de SG tabakken
Eliminator schreef:Maar het feit dat er al van meerdere mensen een aanbod komt om de distributie te ondersteunen,.......
TOP mannen en dat meen ik echt !
Ik denk dat een groot deel van het forum zit te duimen dus dat moet goed komen!
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.
Een klein beetje nieuws, heb zojuist met Elbert gebeld (die ook al had gemaild). Bij Gawith staat onze zending klaar. Echter, hier in NL moeten de banderollen (de accijnszegels met prijs erop) nog gedrukt worden. Daarvoor moet Elbert de prijs weten van de extra etiketten die Gawith heeft moeten laten drukken vanwege onze kleine oplage. Dit omdat het bedrag daarvoor moet worden doorberekend in de prijs van onze blikken. Vandaag of morgen verwacht Elbert bericht van Bob. Als alles goed gaat komt de hele boel (alle Samuel Gawith tabakken incl. onze forumtabak) dan 20 oktober naar NL. Overigens, de prijs voor de gewone blikken Samuel Gawith zullen €15,- worden en die van Cabbie's Mixture €16,50. Geen verkeerde prijzen (besef, NL is duur met tabak!), de Dunhill tabakken zitten rond de €16 per blik en die zijn (in mijn ogen, naar mijn persoonlijke mening) inferieur aan de Samuel Gawith tabakken. Ik verwacht dus dat de prijs van de forumtabak tussen de €15 en €16 gaat worden. Maar pin me er niet op vast, deze week hoop ik de definitieve prijs te weten.
Arno schreef:Een klein beetje nieuws, heb zojuist met Elbert gebeld (die ook al had gemaild). Bij Gawith staat onze zending klaar. Echter, hier in NL moeten de banderollen (de accijnszegels met prijs erop) nog gedrukt worden. Daarvoor moet Elbert de prijs weten van de extra etiketten die Gawith heeft moeten laten drukken vanwege onze kleine oplage. Dit omdat het bedrag daarvoor moet worden doorberekend in de prijs van onze blikken. Vandaag of morgen verwacht Elbert bericht van Bob. Als alles goed gaat komt de hele boel (alle Samuel Gawith tabakken incl. onze forumtabak) dan 20 oktober naar NL. Overigens, de prijs voor de gewone blikken Samuel Gawith zullen €15,- worden en die van Cabbie's Mixture €16,50. Geen verkeerde prijzen (besef, NL is duur met tabak!), de Dunhill tabakken zitten rond de €16 per blik en die zijn (in mijn ogen, naar mijn persoonlijke mening) inferieur aan de Samuel Gawith tabakken. Ik verwacht dus dat de prijs van de forumtabak tussen de €15 en €16 gaat worden. Maar pin me er niet op vast, deze week hoop ik de definitieve prijs te weten.
Goed om te horen (er zit schot in de zaak!!! YES), zat zelf te denken aan 20 euro dus valt alleszins mee.
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service
Bedankt voor deze informatie. Nog even en het is zover.
Ik hoop dat het je een goed gevoel geeft dat al je inspanningen om e.e.a. voor elkaar te krijgen je voldoening geven.
Van mij in ieder geval:
Symbol_thumbs_up_green.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben bang dat er een dubbele hoeveelheid gefabriceerd moet gaan worden, aangezien er geen tweede run in zit. Zeker voor deze meer dan redelijke prijs zullen er veel blikjes in de diverse cellars verdwijnen.
Super Arno ! Misschien niet geheel onbelangrijk om te weten of we het voor Heukelum naar je over maken of ter plekke cash ? ( Er vanuit gaande dat ze er dan zijn) ik kan me voorstellen dat je een gewild doelwit wordt met alle tabak in cash op zak in Heukelum. nog gewilder dan normaal
Marielle32 schreef:Super Arno ! Misschien niet geheel onbelangrijk om te weten of we het voor Heukelum naar je over maken of ter plekke cash ? ( Er vanuit gaande dat ze er dan zijn) ik kan me voorstellen dat je een gewild doelwit wordt met alle tabak in cash op zak in Heukelum. nog gewilder dan normaal
*Bloost* Ik heb nog helemaal niet nagedacht over het geld verhaal omdat ik (nog steeds) geen prijs weet.. Eerst de tabakken maar eens op tijd hier zien te krijgen. Als dat lukt ga ik vlug overleggen met Elbert en Willem Schimmel, die de tabakken eigenlijk aan ons verkoopt. En er moet ook nog gelegenheid zijn voor forumleden om eventueel wat extra in te slaan..
Toppie, Toppe, Toppie, Toppie.... Ik ben idd benieuwd naar de prijs van dit mooi ogende forumtabak... en daarna naar de hoeveelheid extra geproduceerde materiaal...
Happy Smokes,
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
Zojuist heb ik weer mail gehad van Elbert, hij heeft 300 blikken besteld. In zoverre heb ik een order voor 259 blikken, wat dus inhoudt dat we nog 41 blikken over hebben.
Hierbij open ik dus weer de inschrijving tot we zitten aan de 300 blikken. Let wel, forumleden die nog geen blikken hebben besteld hebben voorrang!
Moet ik deze tabak ergens ophalen? Of kan deze ook eventueel verzonden worden naar België? Ik ben wel geïnteresseerd in een blikje, moest er iemand zo vriendelijk zijn dit op te sturen (met vergoeding weliswaar)!
Rist schreef:Moet ik deze tabak ergens ophalen? Of kan deze ook eventueel verzonden worden naar België? Ik ben wel geïnteresseerd in een blikje, moest er iemand zo vriendelijk zijn dit op te sturen (met vergoeding weliswaar)!
Ophalen kan straks bij Willem Schimmel in Zutphen. Maar het kan ook verzonden worden naar België Het kan ook zijn dat er een hele zwik forumtabakken voor Belgen naar een centrale verdeler daar gaat die ze dan verder verstuurd. Maar dat weet ik nog niet..