gezel schreef:Ha, wat een verschrijving, ik bedoel dus 'Winslow Collector'.gezel schreef:Ja o.k. Winston C. en Rob
Ik neem dat zonder meer van jullie aan.
Winston C. is iemand anders en had denk ik liever een sigaar dan een pijp.

gezel schreef:Ha, wat een verschrijving, ik bedoel dus 'Winslow Collector'.gezel schreef:Ja o.k. Winston C. en Rob
Ik neem dat zonder meer van jullie aan.
Winston C. is iemand anders en had denk ik liever een sigaar dan een pijp.
Okay dan. Even gestemd. Op "ja", want ik ben een filterroker.gezel schreef:Het onderwerp is bijna 4 jaar oud en er is slechts 16 x gestemd.![]()
Met 600+ leden moet dat toch beter kunnen.
Gebruik je pijpen-filters?
Ja 56% [ 9 ]
Nee 44% [ 7 ] x
Totaal aantal stemmen : 16
En nee [-X , voor mij geen filters meer.
Helemaal boven aan de topickees liebherr schreef:weet niet waar je nog kunt stemmen maar ik rook met filter.
heb ook geprobeerd om ze te drogen maar dat vind ik niks.
ik vind met filter koeler en meer aroma .
heb ook geprobeerd met adaptor maar dit vond ik niks te heet.
ik denk dat dit iets is voor ieder zijn eigen mening .
de een vind rode wijn lekker en de ander witte wijn.
ik denk dat het er meer om gaat of je ervan geniet en of dit nu met filter of zonder is maakt niet uit.
gr. kees liebherr
Dat vind ik ook, maar deze Worobiec rookt echt niet lekker zonder een filter:culann schreef:Geen filters voor mij. Ook filter pijpen rook ik zonder, ik vind het maar ondingen die filters...
Daar gaan wel 3 filters inDukdalf schreef:Dat vind ik ook, maar deze Worobiec rookt echt niet lekker zonder een filter:culann schreef:Geen filters voor mij. Ook filter pijpen rook ik zonder, ik vind het maar ondingen die filters...