@multiballs: schitterende BIG-BEN! Een lekker lomp model! Daar houd ik wel van!
@Kapitein Haddock: en als subtiel model vind ik deze echt geweldig

Erg leuk om deze aanwinsten voorbij te zien komen..
Het boek begint met de ontdekking van tabak en de verspreiding ervan in Europa. Vervolgens is een hoofdstuk over de vervolging van de (pijp)rokers. Het vierde hoofdstuk gaat over verscheidene bekende pijprokers doorheen de geschiedenis. Daarna gaat Crole in op de eerste pijpen en de fabricage van de moderne pijp. Vervolgens wordt de kweek en bereiding van tabak besproken. Er is ook een klein hoofdstukje gewijd aan het pijproken zelf, maar jouw pijpenboek is toch wel wat vollediger.janneman schreef:Kun je eens wat meer over dat boek vertellen? Ik ken het niet en ben wel nieuwsgierig...
Groet, Janneman
Er stond een bod van 5 euro op marktplaats voor deze pijp ik heb een bod van 10 euro uitgebracht en dezelfde dag kreeg ik een mail retour dat men accoord was met het bod. Ik heb het geld vrijdag overgemaakt en vandaag was hij bij de post. Dus wat er bij jou mis is gegaan weet ik niet.massis schreef:meen je dat nu? de verkoper had mij laten weten dat ik hem mocht hebben en reageert al een week niet meer op me!