Godfrey
Ikke ook!The_Undertaker schreef:Die muurschildering had ik nog wel een uitgebreidere foto van willen zien
De volgende keer heb je een reisgenoot!Godfrey59 schreef:Dat dacht ik al daarom heb ik de foto maar niet te groot gemaaktBy the way Poolse dames zijn altijd wel van het knappe soort waar zou dat aan liggen
![]()
En als je daar dan binnen komt, steek je dan ook je handen in de lucht en roept dan heel hard "Tetten!" ??The_Undertaker schreef:De volgende keer heb je een reisgenoot!Godfrey59 schreef:Dat dacht ik al daarom heb ik de foto maar niet te groot gemaaktBy the way Poolse dames zijn altijd wel van het knappe soort waar zou dat aan liggen
![]()
Nee, daar roep ik "Piersi!", en daarnaast ken ik nog wel een paar Poolse woordjesDolledokus schreef:En als je daar dan binnen komt, steek je dan ook je handen in de lucht en roept dan heel hard "Tetten!" ??The_Undertaker schreef:De volgende keer heb je een reisgenoot!Godfrey59 schreef:Dat dacht ik al daarom heb ik de foto maar niet te groot gemaaktBy the way Poolse dames zijn altijd wel van het knappe soort waar zou dat aan liggen
![]()
't Komt op precies 'tzelfde neer ,maar dan in 't PoolsDolledokus schreef:Ik zal maar niet vragen wat dat betekent!!
Hmm, is dat in het geval van Pools zo? Voor die laatste term hebben ze een ander woord geloof ik. Maar ik kan 't eens navragen..Paasei schreef:Omdat je dat ook kunt vertalen als f*ck, g*dverd*mme...
Nederlanders of MOE-landers?Paasei schreef:Ik geloof dat ze de reeks nu ook met Nederlands acteurs aan het filmen zijn...
Twee vingers op het glas en van elkaar schuiven dan wordt het beeld groter.Eliminator schreef:Lang leve een tablet,..... sommige zaken moest ik echt twee keer lezen![]()
Daar zijn ze nog steeds niet uit , een tussenstap is de Antler geworden ( zie foto bij dreampipes alhier op het forum . De Lumberjack die nieuw uit is en de Chamotte pijpen hebben momenteel even hun voorrang en aandacht .Nekker schreef:Godfrey, hoe zit het met die Lord of the rings pijpen van Mr.Brog? Ik zou daar graag eens een foto van willen zien...
Dat zijn mooie pijpjes Meindert. Ik denk dat mijn natroken ook te maken heeft met het feit dat ik nog niet zo lang pijp rook en dat dat soms nog niet helemaal gaat zoals het moet. Meestal als ik even de duim erop leg en zachtjes blaas, dan zakt alles de ketel wel in en is het zo weg. Ik heb nog geen church warden ragers en dus kan ik er nog niet aan op die manier. Ik doe meestal, als me dat gebeurd met een andere pijp, even de rager erin en dan is het ook zo afgelopen. (tip van janneman) Of ik "sla" het naar de ketel toe, maar daar ben ik niet zo`n voorstander van. Toch wat bangig dat ie een keer losvliegt en een duikvlucht maakt!meindert schreef:Hoi Dries
Ik heb de Churk , Buldog en de Kentucky , filters verwijder ik als eerste uit een
nieuwe pijp , van natroken heb ik geen last bij Mr.Brog pijpen!
Groet,Meindert
Dat is wat veel credit Whitesnake, hoewel ik wel denk dat ik het zou moeten kunnen.Whitesnake schreef:Dolle, ik denk dat jij alles in handen hebt (materiaal en knowledge) om aan een pijpje te beginnen.