Katalytische verbranders olie recensies

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Arno

Re: Katalytische verbranders olie recensies

Post by Arno »

Ribbon wrote:Ik ben uiteindelijk voor de starterset gegaan die Arno aanraadde. Eerst maar even experimenteren. :)

Sowieso bedankt.
Ik heb nog steeds die startset, bevalt me prima, zo'n doorzichtige fles is ook niet zo'n "aanslag" op je interieur.

Ribbon

Post by Ribbon »

Arno wrote:
Ribbon wrote:Ik ben uiteindelijk voor de starterset gegaan die Arno aanraadde. Eerst maar even experimenteren. :)

Sowieso bedankt.
Ik heb nog steeds die startset, bevalt me prima, zo'n doorzichtige fles is ook niet zo'n "aanslag" op je interieur.
:mrgreen:

Arno

Post by Arno »

Ribbon wrote:
Arno wrote:

Sowieso bedankt.
:mrgreen:
Ja ik bedoel maar, zo'n ding (zie hieronder) gooit Ellen tegen mijn hoofd aan gort...

Image

Eliminator
Moderator

Post by Eliminator »

:lol: :lol: Wilde eerst voor een zwarte gaan http://www.lampeberger.nl/modellen-en-p ... noire.html maar na me toch wat meer in de materie verdiept te hebben toch maar voor een transparante gegaan, basissetje bij het kookpunt in Rotterdam.

Wowbagger

Post by Wowbagger »

Arno wrote:
Ribbon wrote:
Arno wrote:
Ja ik bedoel maar, zo'n ding (zie hieronder) gooit Ellen tegen mijn hoofd aan gort...

Image
En terecht! Wat een lelijk ding zeg.
Ik heb me afgelopen winter ook een startersset gekocht en dat bevalt nog immer prima.