Wat die smaakjes betreft.

Ik vind het ook anti-dingen hoor, stinken als de hel, voordeel is wel dat ze het altijd doen in tegenstelling tot een gasvlammetje die met het eerste de beste zuchje wind soms de spreekwoordelijke pijp aan Maarten geven (in plaats van deze juist in de hens te steken)Kynikos schreef:Ik snap niet waarom mensen bereid zijn om ingewikkeld te doen om maar een zippo te kunnen gebruiken. Zo geweldig zijn die dingen toch ook weer niet?
inderdaad...voor buiten zijn ze prima. En bovendien onverwoestbaar. En wat betreft ingewikkeld...hm... volgens mij hoef je er geen raketgeleerde voor te zijnEliminator schreef:Ik vind het ook anti-dingen hoor, stinken als de hel, voordeel is wel dat ze het altijd doen in tegenstelling tot een gasvlammetje die met het eerste de beste zuchje wind soms de spreekwoordelijke pijp aan Maarten geven (in plaats van deze juist in de hens te steken)Kynikos schreef:Ik snap niet waarom mensen bereid zijn om ingewikkeld te doen om maar een zippo te kunnen gebruiken. Zo geweldig zijn die dingen toch ook weer niet?
Verleid door deze dame?Kynikos schreef:Ik snap niet waarom mensen bereid zijn om ingewikkeld te doen om maar een zippo te kunnen gebruiken. Zo geweldig zijn die dingen toch ook weer niet?
Hallo Jan,Agarapijp schreef:Ik heb ook al verschillende aanstekers gebruikt, maar de prijs is inderdaad geen garantie voor de kwaliteit. Je hebt meestal garantie tot aan de deur.
Ik heb onder andere de aansteker die hier op de foto staat. Mooi ding, alle pijpmodellen die er zijn staan er op. Prijs rond de honderd Euro. In je broekzak en in het gebruik werd hij steeds mooier. Na een jaar begon hij te lekken en het navullen ging ook steeds moeilijker.
Bij Zippo krijg je levenslange garantie op het binnenwerk. Als je met een kapotte Zippo naar een dealer gaat wordt het binnenwerk zo vervangen.
De onderstaande is van ITT Corona, maar geen goede garantie. Hoe is dat bij Dupont?
Groeten Jan
Ik blijf het een raar idee vinden, een sigaar of pijp aansteken met een Zippo, maar na veel etteren buiten met gasaanstekers (zelfs die jet-flame dingen zijn niet zonder problemen als het wat kouder wordt), de blijkbaar nieuwe reukloze benzine's en de toch positieve verhalen hier (even wachten met aansteken en je proeft niks) toch maar besloten er één aan te schaffen.Eliminator schreef:Ik vind het ook anti-dingen hoor, stinken als de hel, voordeel is wel dat ze het altijd doen in tegenstelling tot een gasvlammetje die met het eerste de beste zuchje wind soms de spreekwoordelijke pijp aan Maarten geven (in plaats van deze juist in de hens te steken)Kynikos schreef:Ik snap niet waarom mensen bereid zijn om ingewikkeld te doen om maar een zippo te kunnen gebruiken. Zo geweldig zijn die dingen toch ook weer niet?
Is dat met alle zippo flesjes nu zo, of is de geurloze een speciale soort waar ik om zou moeten vragen ?stoffel schreef: de zippovloeistof is trouwens verniewd, nu zonder bijsmaak of geur